Gjest 3453537 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Er det lov å si ifra at jeg syns hun er penere uten sminke? har en tendens til å se "møkkete" ut med alle den sminken, vet å trå varsomt i slike saker for vet aldri hvilken vei det slår ut, logisk burde det bli tatt som et kompliment, men sånn er ikke alltid virkeligheten, derfor spør jeg, ville dere blitt glad for å høre det, eller ihvertfall ikke sur og fornærmet? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes ihvertfal ikke du skal si at hun ser møkkete ut med sminke:) Men ja jeg synes det går ann å si at du synes hun er naturlig vakker og at du ikke synes hun trenger så mye sminke på seg. Mulig hun blir litt fornærmet til å begynne med men du får prøve overbevise henne om at det egentlig bare et veldig stort kompliement:) 0 Siter
Gjest 3453537 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg synes ihvertfal ikke du skal si at hun ser møkkete ut med sminke:) Men ja jeg synes det går ann å si at du synes hun er naturlig vakker og at du ikke synes hun trenger så mye sminke på seg. Mulig hun blir litt fornærmet til å begynne med men du får prøve overbevise henne om at det egentlig bare et veldig stort kompliement:) Nei det skal jeg absoluttt ikke si, hadde tatt seg ut 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.