Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lei meg nå!
Skrevet

Skal på fest i kveld, reise bort å ha det gøy, har gledet meg masse, kjøpt meg nye klær å greier.

Resten av vennegjengen dro i går, men jeg måtte på jobb og skal reise etter i dag.

Så tikker meldingene inn, de andre har allerede hatt en fest i går og er bakfull og happy.

Men meldingene er så ufine, jeg ble kjempelei meg, gidder ikke svare, greit det er en spøk, men de gikk altfor langt. Er den ene kompisen min skriver bl.a at han jeg har hatt et forhold til har pult ei anna i natt, og at jeg og han kan kose oss i natt.

Skikkelig barnslig, nå har jeg ikke lyst å reise etter, men vet at de andre vennene mine blir kjempeskuffet over at jeg ikke kommer.

Men på den andre siden skulle jeg hevet meg over det og reist, hatt det gøy og brydd meg en lang marsj, men jeg er så usikker på om det er særlig lurt med alkohol inn i bildet.

Alle kommer til å mase å trøste meg for at denen fyren har funnet seg en annen, og ikke minst jeg risikerer å se at de to koser seg sammen.

Hva hadde dere gjort?

Tårene triller her nå, har det kjempevondt, og det er to timer til jeg må dra!

Skrevet

Hvis det er sant det han fyre sier, dumper du vedkommende øyeblikkelig, selvfølgelig.

Jeg synes egentlig ikke du burde dra jeg. Ikke for å være kjip, men er det noe ålreit å dra dit med alle disse tankene? De tankene er sikkert der senere når du allerede har kommet dit også.

Gjest sofie81
Skrevet

Er du ikke over denne gutten altså?kan ikke du også gå litt på sjekkeren da?syns du skal reise jeg,og bare holde deg unna vedkommende.. er ikke noe gøy å sitte hjemme å tenke på det heller....hvis du har hatt ett forhold til denne typen og det ikke er så lenge siden det er slutt så vil nok han ta hensyn og ikke kose med andre foran deg?Håper du får en fin kveld allikavel:)

Gjest Bare lei meg nå!
Skrevet

Hvis det er sant det han fyre sier, dumper du vedkommende øyeblikkelig, selvfølgelig.

Jeg synes egentlig ikke du burde dra jeg. Ikke for å være kjip, men er det noe ålreit å dra dit med alle disse tankene? De tankene er sikkert der senere når du allerede har kommet dit også.

Vi er ikke sammen da, men jeg hadde vel håpet på det etterhvert, men ser nå at det ikke blir noe av.

Hadde vært ålreit å klart å møtt opp med hevet hode og kommet meg gjennom kvelden da, men kan være så eplekjekk som jeg bare vil nå, ikke sikkert jeg er like kul med promille i blodet.

Så bittert altså, jeg kjøpte billetter og planla dette for et halvår siden, og skulle møte folk jeg ikke har sett på 10 år, han kompisen min står i fare for å være eks-kompis iallefall, skjønner ikke hva han tenker med, skal aldri i seng med han om det er den siste mannen på jord, han har prøvd seg før å fått nei.

Skrevet

Vi er ikke sammen da, men jeg hadde vel håpet på det etterhvert, men ser nå at det ikke blir noe av.

Hadde vært ålreit å klart å møtt opp med hevet hode og kommet meg gjennom kvelden da, men kan være så eplekjekk som jeg bare vil nå, ikke sikkert jeg er like kul med promille i blodet.

Så bittert altså, jeg kjøpte billetter og planla dette for et halvår siden, og skulle møte folk jeg ikke har sett på 10 år, han kompisen min står i fare for å være eks-kompis iallefall, skjønner ikke hva han tenker med, skal aldri i seng med han om det er den siste mannen på jord, han har prøvd seg før å fått nei.

Hvis dere ikke var/er sammen, så har han vel ingen forpliktelser overfor deg... Dette er vel ting man må tenke på før man skaffer seg "just-fucking-friends"...

Gjest Bare lei meg nå!
Skrevet

Er du ikke over denne gutten altså?kan ikke du også gå litt på sjekkeren da?syns du skal reise jeg,og bare holde deg unna vedkommende.. er ikke noe gøy å sitte hjemme å tenke på det heller....hvis du har hatt ett forhold til denne typen og det ikke er så lenge siden det er slutt så vil nok han ta hensyn og ikke kose med andre foran deg?Håper du får en fin kveld allikavel:)

Jeg er nok ikke over han, dette var jo kanskje det store beviset på det, men satser på at det går fort å komme over han nå.

Vi hadde en krangel sist jeg så han og ingen av oss har snakket med den andre etter det, tenkte jo jeg skulle få snakket litt med han i helga jeg da.

Jeg kan ikke synke så lavt at jeg svarer på meldingene og spør om det er sant heller, han sa at noe lignende hadde skjedd en gang før men det var bare tull, for da var han hos meg uten at kompisen visste det.

Men jeg tror på det nå da, og sjekkeren er jeg litt dårlig på, har jeg en i hodet er det bare plass til en, monogam så det holder.

Skrevet

Dette høres ikke spesielt voksent ut. Jeg tror ikke det fører noe godt med seg. Nå ser du selv hva som skjer når man innleder slike "forhold" uten at man er forpliktet til mer. Det er ikke bra.

Jeg tror ikke dette blir noen hyggelig tur for ditt vedkommende uansett, det blir for mye drama, enten den éne eller andre veien.

Skrevet

Jeg synes du skal dra! Du vet jo ikke engang om de meldingene om han gutten er sanne engang,. kanskje kompisen din bare vil ha deg til segselv.

Gjest drit i han
Skrevet

''han kompisen min står i fare for å være eks-kompis iallefall, skjønner ikke hva han tenker med, skal aldri i seng med han om det er den siste mannen på jord, han har prøvd seg før å fått nei.''

Her ser du grunnen til at du får den meldinga. Han vil prøve seg igjen og tror han har bedre sjans hvis du tror at "ex'en" har sviktet deg. Sansynligvis er det ikke sant at han du vil (?) ha et forhold til har hatt seg med ei ny dame. Han skreiv jo melding til deg om det samme en gang før, da fyren var hjemme hos deg. Drit i den dusten, gå på fest og ha det gøy. Overse idioten!

Gjest Bare lei meg nå!
Skrevet

Hvordan gikk det?

Jeg dro i vei og besluttet at jeg skulle ha det gøy uansett!

Ble jo litt både og da, og det kostet mye å holde den blide maska hele veien.

Det viste seg at jeg skulle bo sammen med begge disse mennen, det var ikke planen, men omrokkinger hadde skjedd, så jeg skal ikke lyve å si det var enkelt for det var det ikke!

Men jeg klarte meg, ingen dramatikk!

Og jeg fortsatt ikke om han hadde sex, men han hadde overnattet i samme seng som en annen, så da har han sikkert det!

Lurer på å spørre han rett ut, få det skikkelig bekrefta sånn at det går inn i den tykke skallen min og at jeg kommer meg videre.

Så oppsummeringen må være at det var hyggelig å møte gamle kjente, men at jeg ikke kommer til å gjøre tilsvarende igjen, men jeg angrer ikke på at jeg dro!

Skrevet

Jeg dro i vei og besluttet at jeg skulle ha det gøy uansett!

Ble jo litt både og da, og det kostet mye å holde den blide maska hele veien.

Det viste seg at jeg skulle bo sammen med begge disse mennen, det var ikke planen, men omrokkinger hadde skjedd, så jeg skal ikke lyve å si det var enkelt for det var det ikke!

Men jeg klarte meg, ingen dramatikk!

Og jeg fortsatt ikke om han hadde sex, men han hadde overnattet i samme seng som en annen, så da har han sikkert det!

Lurer på å spørre han rett ut, få det skikkelig bekrefta sånn at det går inn i den tykke skallen min og at jeg kommer meg videre.

Så oppsummeringen må være at det var hyggelig å møte gamle kjente, men at jeg ikke kommer til å gjøre tilsvarende igjen, men jeg angrer ikke på at jeg dro!

Ok jeg tror det var smart at du dro jeg, og det er godt å høre at du ikke angrer.

Ang han gutten du er interessert i.. dere er jo ikke sammen så han har jo egentlig ingen forpliktelser overfor deg? Jeg tenker at selv om han kan ha vært full og hatt sex med en annen jente så betyr jo ikke det at han ikke liker deg likevel? Men jeg vet jo såklart ikke hvor mye dere hadde holdt på i forkant og hvor seriøst ting var så det er forsåvidt vanskelig å uttale seg om dette. Men det var bare en tanke :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...