Gå til innhold

Lotte sikler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig bra.

Har du sett min? ......mc'en altså?

Hmmm, ja du har sendt meg et bilde på mail. Bilder... av både det ene og det andre... mottas med takk ;o) *smask*

Lotte er småfull i kveld. Men det går bra, er uten skrivefeil så langt.. hehe! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223150251' post='3977227]

Hmmm, ja du har sendt meg et bilde på mail. Bilder... av både det ene og det andre... mottas med takk ;o) *smask*

Lotte er småfull i kveld. Men det går bra, er uten skrivefeil så langt.. hehe! ;o)

Så jeg har sendt deg bilde av mc'en? hmm, jeg begynner å få teflonhjerne.

Sitte på en tur? Men husk å sitt helt tett da:-)

De var fine de mc'ene det var bilde av, men de er ingen gode tursykler.

Det er farlig å sende bilde av litt av hvert til småfullejenter, de blir bare helt ville:-) Du setter deg bare på første fly,hehe.

Skrevet

Det er farlig å sende bilde av litt av hvert til småfullejenter, de blir bare helt ville:-) Du setter deg bare på første fly,hehe.

Drøm videre du. ;-)

Skrevet

Drøm videre du. ;-)

Jeg? det er Lotte som drømmer og sikler:-)

Skrevet

Ja, jeg har nå i alle fall sett et bilde. Tror jeg viste deg hvilken sykkel vi hadde tidligere, og hvilken jeg kjører nå? Eller er jeg på bærtur? ;p

Man skal alltid sitte tett på sykkel, jeg vil nesten si som limt *s* Sitter du foran, eller bak? ;o) *hehe*

Setter meg på første fly? Lotte er da ikke helt på styr, bare nesten.. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223203110' post='3977516]

Ja, jeg har nå i alle fall sett et bilde. Tror jeg viste deg hvilken sykkel vi hadde tidligere, og hvilken jeg kjører nå? Eller er jeg på bærtur? ;p

Man skal alltid sitte tett på sykkel, jeg vil nesten si som limt *s* Sitter du foran, eller bak? ;o) *hehe*

Setter meg på første fly? Lotte er da ikke helt på styr, bare nesten.. ;-)

Joda, du er helt på styr:-)

Ikke f... om jeg sitter bak på en mc, så du har å holde deg bak, .......tett, ...........veldig tett:-)

Men skulle jeg driste meg til å sitte på med deg, så vet jeg i alle fall hvor jeg skulle holde meg fast:-)

Forøvrig har ikke jeg sett noe bilde av en mc, bare en scooter:-)

Jeg kan ikke slippe deg til på en stor mc som min, du får problemer med noe så stort mellom bena:-)

Edru igjen?...kuppelhue?

Skrevet

Jeg? det er Lotte som drømmer og sikler:-)

Hehe,

Jeg trur det er du som drømmer. :-)

Skrevet

Hehe,

Jeg trur det er du som drømmer. :-)

Tror det?.......jeg er nok ikke den store drømmeren:-)

Skrevet

Joda, du er helt på styr:-)

Ikke f... om jeg sitter bak på en mc, så du har å holde deg bak, .......tett, ...........veldig tett:-)

Men skulle jeg driste meg til å sitte på med deg, så vet jeg i alle fall hvor jeg skulle holde meg fast:-)

Forøvrig har ikke jeg sett noe bilde av en mc, bare en scooter:-)

Jeg kan ikke slippe deg til på en stor mc som min, du får problemer med noe så stort mellom bena:-)

Edru igjen?...kuppelhue?

*hehe* Det aner meg hvor hendene plasseres .-) Jeg tåler store ting mellom bena... *s*

Her er er mc'n jeg kjørte før, en 1998-modell: http://www.wemoto.com/wem/pic/z3.jpg

Jeg er edru, men i dårlig form...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223213471' post='3977700]

*hehe* Det aner meg hvor hendene plasseres .-) Jeg tåler store ting mellom bena... *s*

Her er er mc'n jeg kjørte før, en 1998-modell: http://www.wemoto.com/wem/pic/z3.jpg

Jeg er edru, men i dårlig form...

Se der ja, nå begynner det å ligne noe, dette er en fin sykkel:-)

Men hvorfor i all verden ble den solgt?

Dårlig form? Egentlig har du bare godt av det:-) Spesielt i dag så skjønner du hvorfor jeg aldri drikker meg full lenger:-)

Skrevet

Se der ja, nå begynner det å ligne noe, dette er en fin sykkel:-)

Men hvorfor i all verden ble den solgt?

Dårlig form? Egentlig har du bare godt av det:-) Spesielt i dag så skjønner du hvorfor jeg aldri drikker meg full lenger:-)

Den er fin, ja! Vi måtte selge den fordi vi ville kjøpe oss en splitter ny bil i år 2000, da vi fikk barn nr 1. Vi hadde ikke tid til å bruke den, og forsikringen var dyr, så vi solgte for å bruke pengene mer vettugt som småbarnsfamilie. Etter den tid har det rydd på med flere arvinger, men vi savnet å være på to hjul, derfor kjøpte vi Kymco'en for 4 år siden. Den har vi hatt mye glede av, og den er superpraktisk å kjøre i byen. Billig i drift, lav forsikring +++.

Formen min har vært skikkelig dagen-derpå. Føkk. Har egentlig vært litt selvmedlidende i dag, men nå er jeg bra igjen :-)

Sånn er det når man ikke drikker mer enn ei kork i måneden = tåler ikke børst. ;s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...