Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en HP printer som jeg har kjøpt i utlandet. Nå viser det seg at jeg ikke kan kjøpe blekkpatroner til den her i Norge. Jeg bestillte noen originale blekkpatroner fra et selskap i UK, de skulle passe min printer. Det gjør de, de ser klin like ut og sklir rett inn. Nummerene er forskjellige.

Printeren skjønner at disse egentlig ikke er de korrekte, og gir beskjed; "Ingen av patronene er ment for denne printeren".

Hvordan vet den det? De ser helt like ut, selv de metallprikkene på baksiden ser like ut. Ikke har de noen datachip, så how?

Skrevet

Rett og slett bare dårlig gjort av produsenten:(

Ja, det kan jeg være enig i. Minner om det sonesystemet de har på DVD'er. Tydeligvis er visse printere og patroner kun for salg i enkelte land.

Noen som trenger en 336 og en 343 til HP?

Skrevet

Ja, det kan jeg være enig i. Minner om det sonesystemet de har på DVD'er. Tydeligvis er visse printere og patroner kun for salg i enkelte land.

Noen som trenger en 336 og en 343 til HP?

Dessverre;(

Har ikke brukt skriver på mange år. Hva bruker du den til?

Skrevet

Moderne blekkpatroner inkluderer som regel en chip. Sikker på at disse ikke har? I så fall er det kanskje det som er problemet, at printeren forventer en patron med chip.

Skrevet

Moderne blekkpatroner inkluderer som regel en chip. Sikker på at disse ikke har? I så fall er det kanskje det som er problemet, at printeren forventer en patron med chip.

Det har med de metallprikkene som er på baksiden å gjøre. Jeg fjernet de på den som var tom, og da registrerte skriveren ikke patronen i det hele tatt.

Møl!

Skrevet

Det har med de metallprikkene som er på baksiden å gjøre. Jeg fjernet de på den som var tom, og da registrerte skriveren ikke patronen i det hele tatt.

Møl!

Enig!

Skrevet

Dessverre;(

Har ikke brukt skriver på mange år. Hva bruker du den til?

Det hender jeg skriver brev som jeg trenger å printe, ellers er det i ny og ned noe jeg vil ha ned på papir. Den scanner, printer, faxer og kopierer, eller dvs, den gjorde det.

Nå samler den støv.

Jeg lurer på om jeg skal videofilme destruksjonen av en fullt brukbar HP skriver, og legge det ut på Youtube. God reklame for HP.

Gjest mandolina
Skrevet

Møl!

Kan du ikke lime de over på de nye patronene?

Håper det var et godt råd fra

Skrevet

Det hender jeg skriver brev som jeg trenger å printe, ellers er det i ny og ned noe jeg vil ha ned på papir. Den scanner, printer, faxer og kopierer, eller dvs, den gjorde det.

Nå samler den støv.

Jeg lurer på om jeg skal videofilme destruksjonen av en fullt brukbar HP skriver, og legge det ut på Youtube. God reklame for HP.

He, he gjør bare det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...