Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Det er lørdag? Ja;) Men det pleier da å være flere folk her inne enn nå.... ? 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Stille før stormen kanskje Vi har just spist god gammeldags spagetti med kjøttsaus. Var så godt atte. Jeg tror høydepunktet (antall innloggede) er når småbarna er i seng. Noen høytid vet jeg ikke om. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Bare vent til alle har lagt ungene sine ;o) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Det har sikkert ordnet seg for det forum som kaller seg "livets lyse side", det var jo noe så etterlengtet i uken som gikk, alle er vel der og chatter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Det har sikkert ordnet seg for det forum som kaller seg "livets lyse side", det var jo noe så etterlengtet i uken som gikk, alle er vel der og chatter. Det er stille der også ) Men det kommer seg sikkert begge steder. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Det er stille der også ) Men det kommer seg sikkert begge steder. OK, er ikke der. Hilsen 0 Siter
Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Stille før stormen kanskje Vi har just spist god gammeldags spagetti med kjøttsaus. Var så godt atte. Jeg tror høydepunktet (antall innloggede) er når småbarna er i seng. Noen høytid vet jeg ikke om. Ikke jeg heller! Men det har da vitterlig vært dårlig med innlegg, selv på en lørdagskveld? 0 Siter
Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Bare vent til alle har lagt ungene sine ;o) Det var ikke like stille forrige uke! Bare en observasjon og ikke negativt tenkt.... 0 Siter
Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Det har sikkert ordnet seg for det forum som kaller seg "livets lyse side", det var jo noe så etterlengtet i uken som gikk, alle er vel der og chatter. Åhhh, jeg leste om det. Tror du? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Åhhh, jeg leste om det. Tror du? Jeg vet ikke, jeg er ikke der, men Dorthe sa at det var stille der også. Hilsen 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Ikke jeg heller! Men det har da vitterlig vært dårlig med innlegg, selv på en lørdagskveld? Vi får finne på noen tråder da 0 Siter
Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Vi får finne på noen tråder da Ja! Hjelpe.... 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Vel, det er høstferie ganske mange steder, så mange er bortreist, på hytta eller andre steder. 0 Siter
Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Vel, det er høstferie ganske mange steder, så mange er bortreist, på hytta eller andre steder. Det er sant;) Vi her sør er ferdige med vår pottisplukking;) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har besøk av mamma og vi skal straks ut en ut, derfor er jeg ikke aktiv på innleggsfronten i kveld ) 0 Siter
Shova Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1223150780' post='3977240] Jeg har besøk av mamma og vi skal straks ut en ut, derfor er jeg ikke aktiv på innleggsfronten i kveld ) Du er _så_ tilgitt;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har vært på shopping 4 timer i dag helt uten unger I kveld har alle, minus minstesnuppa hatt ost og kjeks. 5-åringen la seg nå først, he he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.