Gå til innhold

Er det noen slags felles høytid for DOLERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lørdag?

Ja;)

Men det pleier da å være flere folk her inne enn nå.... ?

Skrevet

Stille før stormen kanskje :) Vi har just spist god gammeldags spagetti med kjøttsaus. Var så godt atte. Jeg tror høydepunktet (antall innloggede) er når småbarna er i seng. Noen høytid vet jeg ikke om.

Gjest mandolina
Skrevet

Det har sikkert ordnet seg for det forum som kaller seg "livets lyse side", det var jo noe så etterlengtet i uken som gikk, alle er vel der og chatter.

Skrevet

Det har sikkert ordnet seg for det forum som kaller seg "livets lyse side", det var jo noe så etterlengtet i uken som gikk, alle er vel der og chatter.

Det er stille der også :o) Men det kommer seg sikkert begge steder.

Gjest mandolina
Skrevet

Det er stille der også :o) Men det kommer seg sikkert begge steder.

OK, er ikke der.

Hilsen

Skrevet

Stille før stormen kanskje :) Vi har just spist god gammeldags spagetti med kjøttsaus. Var så godt atte. Jeg tror høydepunktet (antall innloggede) er når småbarna er i seng. Noen høytid vet jeg ikke om.

Ikke jeg heller!

Men det har da vitterlig vært dårlig med innlegg, selv på en lørdagskveld?

Skrevet

Bare vent til alle har lagt ungene sine ;o)

Det var ikke like stille forrige uke! Bare en observasjon og ikke negativt tenkt....

Skrevet

Åhhh, jeg leste om det. Tror du?

Gjest mandolina
Skrevet

Åhhh, jeg leste om det. Tror du?

Jeg vet ikke, jeg er ikke der, men Dorthe sa at det var stille der også.

Hilsen

Skrevet

Ikke jeg heller!

Men det har da vitterlig vært dårlig med innlegg, selv på en lørdagskveld?

Vi får finne på noen tråder da :)

Skrevet

Vi får finne på noen tråder da :)

Ja!

Hjelpe....

Skrevet

Vel, det er høstferie ganske mange steder, så mange er bortreist, på hytta eller andre steder.

Skrevet

Vel, det er høstferie ganske mange steder, så mange er bortreist, på hytta eller andre steder.

Det er sant;)

Vi her sør er ferdige med vår pottisplukking;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har besøk av mamma og vi skal straks ut en ut, derfor er jeg ikke aktiv på innleggsfronten i kveld :o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223150780' post='3977240]

Jeg har besøk av mamma og vi skal straks ut en ut, derfor er jeg ikke aktiv på innleggsfronten i kveld :o)

Du er _så_ tilgitt;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har vært på shopping 4 timer i dag helt uten unger :) I kveld har alle, minus minstesnuppa hatt ost og kjeks. 5-åringen la seg nå først, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...