Gå til innhold

Er det noen slags felles høytid for DOLERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på shopping 4 timer i dag helt uten unger :) I kveld har alle, minus minstesnuppa hatt ost og kjeks. 5-åringen la seg nå først, he he.

Høres deilig ut;)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1223151760' post='3977260]

Bra! :o)

Takk;)))

Skrevet

Har vært sosial sammen med familien - det finnes overraskende nok noe som kalles RL;-)

Skrevet

Har vært sosial sammen med familien - det finnes overraskende nok noe som kalles RL;-)

Oj, been stung...

Skrevet

Gjør det ;o)

Skrevet

Gjør det ;o)

Jepp, det var noe jeg fant ut i går kveld;-)

Skrevet

Det er sant;)

Vi her sør er ferdige med vår pottisplukking;)

Ja, vi avslutter høstferien denne helga, mens andre steder i Norge begynnner høstferien denne helga, så da blir det mange som er bortreist på årnt'li og ikke bare på dol...;-)

Skrevet

Det er jo høstferie, så ikke så veldig rart kanskje. For min del har det vært grunnet problemer med nettet....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...