Gå til innhold

Bok

Gjest mandolina

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina
Skrevet

En fantastisk bok hvor jeg virkelig lærte mye. Jeg vil anbefale boka "bare en datter" om du ikke har lest den tidligere.

Boka "Bare en datter" av Chi An forteller om den redselsfulle ett barnpolitikken i Kina.

Jeg har lest boken minst tre ganger, den er like gripende hver gang.

Hilsen

Gjest sjøstjerna
Skrevet

En fantastisk bok hvor jeg virkelig lærte mye. Jeg vil anbefale boka "bare en datter" om du ikke har lest den tidligere.

Ja, de er bra. Jeg har lest to slike, en fra India og en fra Kina

Skrevet

Boka "Bare en datter" av Chi An forteller om den redselsfulle ett barnpolitikken i Kina.

Jeg har lest boken minst tre ganger, den er like gripende hver gang.

Hilsen

Da snakker vi ikke om samme bok, fant ut det av sjøstjerna over her. Men da skal jeg virkelig lese den du mente! Her er boken jeg snakket om.

http://www.gyldendal.no/new/default.asp?ID_Publisher=6&ID_Category=5B0B90F0F3620AAFC1256C4C005E7813&ID_Product=9788205373532

Skrevet

Ja, de er bra. Jeg har lest to slike, en fra India og en fra Kina

Det er den fra India jeg har lest, visste ikke at det var en om Kina og, så da blir det neste bok på min liste!

Skrevet

Hvis du likte den, kan jeg anbefale "Tett inntil dagene" av Mustafa Can.

Skrevet

Min datter er allerede indoktrinert.... Av meg;)

Så hun interesserer seg "null i muslimer", hennes egne ord, fordi hun selv er forskrekket over alle avisartiklene, om å bære heldekkende slør og mishandling. Jeg støtter slike artikler fullt opp, uansett om det kan sees på som umoralsk, men jeg elsker min datter, og vil henne tusen millioner ganger bedre enn en muslim!

Du er jammen lite opplyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...