Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 En fantastisk bok hvor jeg virkelig lærte mye. Jeg vil anbefale boka "bare en datter" om du ikke har lest den tidligere. Boka "Bare en datter" av Chi An forteller om den redselsfulle ett barnpolitikken i Kina. Jeg har lest boken minst tre ganger, den er like gripende hver gang. Hilsen 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 En fantastisk bok hvor jeg virkelig lærte mye. Jeg vil anbefale boka "bare en datter" om du ikke har lest den tidligere. Ja, de er bra. Jeg har lest to slike, en fra India og en fra Kina 0 Siter
Hestehoven Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Boka "Bare en datter" av Chi An forteller om den redselsfulle ett barnpolitikken i Kina. Jeg har lest boken minst tre ganger, den er like gripende hver gang. Hilsen Da snakker vi ikke om samme bok, fant ut det av sjøstjerna over her. Men da skal jeg virkelig lese den du mente! Her er boken jeg snakket om. http://www.gyldendal.no/new/default.asp?ID_Publisher=6&ID_Category=5B0B90F0F3620AAFC1256C4C005E7813&ID_Product=9788205373532 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Da snakker vi ikke om samme bok, fant ut det av sjøstjerna over her. Men da skal jeg virkelig lese den du mente! Her er boken jeg snakket om. http://www.gyldendal.no/new/default.asp?ID_Publisher=6&ID_Category=5B0B90F0F3620AAFC1256C4C005E7813&ID_Product=9788205373532 Den har jeg ikke lest, men skal prøve å få tak i den. Hilsen 0 Siter
Hestehoven Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, de er bra. Jeg har lest to slike, en fra India og en fra Kina Det er den fra India jeg har lest, visste ikke at det var en om Kina og, så da blir det neste bok på min liste! 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis du likte den, kan jeg anbefale "Tett inntil dagene" av Mustafa Can. 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Min datter er allerede indoktrinert.... Av meg;) Så hun interesserer seg "null i muslimer", hennes egne ord, fordi hun selv er forskrekket over alle avisartiklene, om å bære heldekkende slør og mishandling. Jeg støtter slike artikler fullt opp, uansett om det kan sees på som umoralsk, men jeg elsker min datter, og vil henne tusen millioner ganger bedre enn en muslim! Du er jammen lite opplyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.