Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Aha, det var ho som var med i ylvis møter veggen? Hva driver hun med da? Bør jeg kjenne til henne? (søkte opp bilde)

Skrevet

Aha, det var ho som var med i ylvis møter veggen? Hva driver hun med da? Bør jeg kjenne til henne? (søkte opp bilde)

Sportsnyhetene på NRK. De har jeg aldri sett på før. Før nå.

Skrevet

Sportsnyhetene på NRK. De har jeg aldri sett på før. Før nå.

ok :) Og nå er du hekta på Anne?

Annonse

Skrevet

ok :) Og nå er du hekta på Anne?

Min nye fetish! Skiftet fra italienske damer på scooter.

Skrevet

Geir er også svært inntatt i henne, så dere får slåss om henne. Nydelig dame.

Skrevet

Noe sier meg at du kanskje kunne hatt draget på Rimmen. Hun liker dem selvsikre og frekke ser det ut for. Nå dater hun han gærningen som tar trippekvadruppelsaltoer med motorsykkel og som banner verst av alle i dette land.

Men nå har jo du Sheila. Jeg liker Sheila, tror jeg. Hold fast ved henne selv om Rimmen kaster seg over deg når hun går lei av motorsykkelspetakkelet.

Skrevet

Noe sier meg at du kanskje kunne hatt draget på Rimmen. Hun liker dem selvsikre og frekke ser det ut for. Nå dater hun han gærningen som tar trippekvadruppelsaltoer med motorsykkel og som banner verst av alle i dette land.

Men nå har jo du Sheila. Jeg liker Sheila, tror jeg. Hold fast ved henne selv om Rimmen kaster seg over deg når hun går lei av motorsykkelspetakkelet.

Ailo Gaup, heter'n.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223203157' post='3977518]

Ailo Gaup, heter'n.

Det var det, ja:)

Annonse

Skrevet

Det var det, ja:)

Han er en råtass. I like. ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...