Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ofte at jeg vrir meg pga pinlige tvprogrammer, men her gjorde jeg faktisk et unntak. Er det underholdende å se på et antall lettere (og noen mere) tilbakestående norske menn og kvinner surre rundt i syden???

Det er jaggu meg så dumt at det gjør vondt!

We need to go to the grense.

Hællemåne sier nå jeg, asså.

Skrevet

Jeg prøvde for ei tid tilbake å se et sånt program, men måtte gi opp. Fullstendig hjernedødt, spør du meg!

Skrevet

Jeg prøvde for ei tid tilbake å se et sånt program, men måtte gi opp. Fullstendig hjernedødt, spør du meg!

Det er verre enn hjernedødt.

Jeg hadde ikke greid å være kameramann en gang.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har mest lyst å grave meg ned de få gangene jeg har sett på.

Ser ut som de har det moro da, det er jo det viktigste. ;o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg blir helt flau på vegne av deltakerne i dette programmet. Også så gode i engelsk da gitt.

Nei, helt forferdelig om du spør meg.

Skrevet

Reklamen som surrer og går holder meeer enn nok for meg, gitt.. ;-)

Skrevet

*hihi* Må si meg enig, dette blir verre og verre. Men _litt_ underholdende er det da, vel og merke i særdeles kjedelige øyeblikk... ;-)

Skrevet

Litt bekymringsverdig synes jeg det er at Tv3 må bruke mennesker som faktisk ikke vet sitt eget beste til å underholde andre mennesker. Pinlig igrunn....programmet er ikke morsomt i hele tatt,men interessant å se hvor dumme enkelte kan være. Det jeg undrer meg på er om Svein tror han er kjendis fordi han er pen,morsom og oppegående??? Men som sagt det er lavmål av tv3 å lage noe slikt som dette.

Skrevet

Det er verre enn hjernedødt.

Jeg hadde ikke greid å være kameramann en gang.

Vel, kameramann skulle jeg alltids greit å være. For de får jo tross alt lønn... :-)

Skrevet

Reklamen som surrer og går holder meeer enn nok for meg, gitt.. ;-)

Samma her;-)

Skrevet

Litt bekymringsverdig synes jeg det er at Tv3 må bruke mennesker som faktisk ikke vet sitt eget beste til å underholde andre mennesker. Pinlig igrunn....programmet er ikke morsomt i hele tatt,men interessant å se hvor dumme enkelte kan være. Det jeg undrer meg på er om Svein tror han er kjendis fordi han er pen,morsom og oppegående??? Men som sagt det er lavmål av tv3 å lage noe slikt som dette.

Det var et langt intervju med ham på Radio Norge for et par uker siden, og jeg må si han virket veldig sympatisk da. Tror han satt forholdsvis rolig også :-) Han går nok ikke rundt og synes han er spesielt pen, selvtilliten hans var visst ikke så høy der.

Skrevet

Nå ble jeg jaggu meg betenkt.

"Pen, morsom og oppegående"???

Jeg skal ikke kommentere utseendet, han er krampaktig slitsommorsom, men oppegående????????

Fyren er fullstendig ubehjelpelig og har ikke snøring på noe som helst.

Om han har dametekke så må det være fordi han vekker morsinstinktet hos dem. Guud, han må vi ta vare på.

Det kan umulig være noe annet.

Skrevet

Jeg har sett veldig lite av dette programmet.

Men synes han er litt artig han fyren! Full av liv hvertfall :0)

Skrevet

Jeg skal ikke kommentere utseendet, han er krampaktig slitsommorsom, men oppegående????????

Om han har dametekke så må det være fordi han vekker morsinstinktet hos dem. Guud, han må vi ta vare på.

*LOL* Enig. Jeg hadde ikke tatt i han med ildtang. Fytti, snakk om å være villig til å skaffe seg et problem. :)

Skrevet

Jeg foreslår at du leser mathildesmors innlegg én gang til! ;-)

Hun sier jo ikke at hun mener Svein er pen, morsom og oppegående, men at hun lurer på om Svein selv tror at kjendisstatusen skyldes at han er nettopp det, og ikke at han er en skikkelig raring;-)

Altså litt sånn selvfornekltelse ala Svein-Os "jeg var jo kjent lenge før MM ble kronprinsesse, jeg, så det er ikke noe rart i at aviser og blader vil skrive om meg"

Skrevet

Jeg foreslår at du leser mathildesmors innlegg én gang til! ;-)

Hun sier jo ikke at hun mener Svein er pen, morsom og oppegående, men at hun lurer på om Svein selv tror at kjendisstatusen skyldes at han er nettopp det, og ikke at han er en skikkelig raring;-)

Altså litt sånn selvfornekltelse ala Svein-Os "jeg var jo kjent lenge før MM ble kronprinsesse, jeg, så det er ikke noe rart i at aviser og blader vil skrive om meg"

Nå har jeg lest igjen. Svaret mitt står ved lag.

Skrevet

Ser du misforstår meg:-). Det er ikke jeg som tror Svein er pen morsom og oppegående,men jeg stiller spørsmål om han tror det er derfor han er kjendis. Altså-han tror gjerne han er kjendis på et helt annet grunnlag enn hva det er i realiten. Hm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...