Gjest I Trondheim Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg skal farve ei hvit bukse svart.Hvor får jeg kjøpt sånn farve? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Her får jeg iallefall tak i det på meny. 0 Siter
Gjest I Trondheim Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Her får jeg iallefall tak i det på meny. Tror ikke det finnes noen Meny butikker her i Trondheim 0 Siter
Gjest jøss ikke Meny-kjeden i Trondheim.... Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Tror ikke det finnes noen Meny butikker her i Trondheim Matvarebutikker, malerbutikker osv 0 Siter
Gjest fucking in the rain Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Matvarebutikker, malerbutikker osv Ja, går jo an å male buksen med rull og pensel . Ellers har nå jeg kjøpt farge på coop her hvor jeg bor. 0 Siter
Gjest Roggbif Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Coop Mega/Coop Prix (jeg har kjøpt der). Jernia? 0 Siter
Gjest I Trondheim Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Coop Mega/Coop Prix (jeg har kjøpt der). Jernia? Får se på coop obs i morgen da :-) 0 Siter
Gjest jøss ikke Meny-kjeden i Trondheim Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, går jo an å male buksen med rull og pensel . Ellers har nå jeg kjøpt farge på coop her hvor jeg bor. Malebutikker har også farger til å farge klær med ...... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kjøpte i daglivare butikk. Skulle farge noen gardiner, det funket IKKE..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.