Gå til innhold

Snø

Gjest Singing in the snow

Anbefalte innlegg

Gjest Singing in the snow
Skrevet

Her snør det i dag og det legger seg på bakken,fysj!

Hva med der,snør det?

Skrevet

Ja her snør det. Det var 10 kuldegrader i natt.

Noe sier meg at jeg må legge om til vinterdekk.

Gjest fucking in the rain
Skrevet

Her regner det, men har det bare bra :)

Gjest Snøugla på Vestlandet
Skrevet

Snø på fjellene her i vest.

Skrevet

Her har det vært veldig fint vær idag, men nå er det overskyet. Ingen snø ihvertfal

Gjest Østlandet her
Skrevet

Dere må jammen bo på feil plass.

Snø???

Har riktignok skrapet is på ruta en morgen her men hadde det kommet snø allerede nå så hadde jeg svimet av.

Usjameien....

Skrevet

Dere må jammen bo på feil plass.

Snø???

Har riktignok skrapet is på ruta en morgen her men hadde det kommet snø allerede nå så hadde jeg svimet av.

Usjameien....

Det har jammen meg kommet snø på Østlandet i natt også...

Gjest Elextra
Skrevet

Opplevde snøvær på fjellet i høstferien, men heldigvis er vinterent tilsynletande et stykke unna hjemme :D

Til tross for et forrykende uvær i natt, med sterk vind og regn og enkelte voldsomme haggelbygger.

Gjest Østlandet her
Skrevet

Det har jammen meg kommet snø på Østlandet i natt også...

Hvor i all verden er det?

Snø.....nei, gubban...det er jammen nok med det drittregnværet vi har hatt i lange perioder.

Skrevet

Å, så deilig, tenker jeg... :-)

Her bare styrtregner det, og i dag våknet jeg opp til at parasoll, hagemøbler og grill lå strødd utover hele hagen.

Skrevet

Hvor i all verden er det?

Snø.....nei, gubban...det er jammen nok med det drittregnværet vi har hatt i lange perioder.

På høydene rundt Lillehammer og Gjøvik ligger det snø, skal ikke så veldig høyt opp heller, faktisk...

candyqueen_83
Skrevet

her er det sol, og deilig vær :o) Nesten som våren igjen :o)

Gjest hønse-Magda
Skrevet

her er det sol, og deilig vær :o) Nesten som våren igjen :o)

Sol tidligere i dag, nå regner det (igjen). Liten storm og plaskregn/hagl i natt.

Gjest Beate Reidun
Skrevet

Jeg har vært på Oppdal på Fårikålfestival, der var også bakken hvit i dag mårrest, usj!

Skrevet

Her i sør er det regn så det holder! Opphold med sol innimellom. Det har vært en enorm vind. 22! Tenker på venner som tok siste båthelg........... en av båtene vendte hjem i natt, ble for utrygt. Kan ikke vært mye til kos nei! Vanvittig idè. *huff*

15cm snø på Hovden. Jada det nærmer seg vinter og snøsjokkene står i kø tenker jeg.

AneM1365380603
Skrevet

Det var snø på fjelltoppene i morges. Jeg synes ikke det er lenge siden jeg solte meg på terassen. *Ser fram til det våres igjen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...