Gjest Singing in the snow Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Her snør det i dag og det legger seg på bakken,fysj! Hva med der,snør det? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Ja her snør det. Det var 10 kuldegrader i natt. Noe sier meg at jeg må legge om til vinterdekk. 0 Siter
Gjest fucking in the rain Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Her regner det, men har det bare bra 0 Siter
Gjest Snøugla på Vestlandet Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Snø på fjellene her i vest. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Her har det vært veldig fint vær idag, men nå er det overskyet. Ingen snø ihvertfal 0 Siter
Gjest Østlandet her Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Dere må jammen bo på feil plass. Snø??? Har riktignok skrapet is på ruta en morgen her men hadde det kommet snø allerede nå så hadde jeg svimet av. Usjameien.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Dere må jammen bo på feil plass. Snø??? Har riktignok skrapet is på ruta en morgen her men hadde det kommet snø allerede nå så hadde jeg svimet av. Usjameien.... Det har jammen meg kommet snø på Østlandet i natt også... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Opplevde snøvær på fjellet i høstferien, men heldigvis er vinterent tilsynletande et stykke unna hjemme Til tross for et forrykende uvær i natt, med sterk vind og regn og enkelte voldsomme haggelbygger. 0 Siter
Gjest Østlandet her Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Det har jammen meg kommet snø på Østlandet i natt også... Hvor i all verden er det? Snø.....nei, gubban...det er jammen nok med det drittregnværet vi har hatt i lange perioder. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Å, så deilig, tenker jeg... :-) Her bare styrtregner det, og i dag våknet jeg opp til at parasoll, hagemøbler og grill lå strødd utover hele hagen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hvor i all verden er det? Snø.....nei, gubban...det er jammen nok med det drittregnværet vi har hatt i lange perioder. På høydene rundt Lillehammer og Gjøvik ligger det snø, skal ikke så veldig høyt opp heller, faktisk... 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Ikke snø heldigvis, men øsregn... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 her er det sol, og deilig vær ) Nesten som våren igjen ) 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 her er det sol, og deilig vær ) Nesten som våren igjen ) Sol tidligere i dag, nå regner det (igjen). Liten storm og plaskregn/hagl i natt. 0 Siter
Gjest Beate Reidun Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har vært på Oppdal på Fårikålfestival, der var også bakken hvit i dag mårrest, usj! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Her i sør er det regn så det holder! Opphold med sol innimellom. Det har vært en enorm vind. 22! Tenker på venner som tok siste båthelg........... en av båtene vendte hjem i natt, ble for utrygt. Kan ikke vært mye til kos nei! Vanvittig idè. *huff* 15cm snø på Hovden. Jada det nærmer seg vinter og snøsjokkene står i kø tenker jeg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Her har det regnet og vært storm i helga..... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Det var snø på fjelltoppene i morges. Jeg synes ikke det er lenge siden jeg solte meg på terassen. *Ser fram til det våres igjen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.