Gå til innhold

Talkum kan gi kreft?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest står det
Skrevet

"..presiserer de imidlertid at talkum kun er farlig når det gjelder bruk i området på og ved kjønnsorganet..."

Så det at du bruker pudder i ansiktet skal vel ikke ha så mye med dette å gjøre?

Og med moderne bleier er det vel ikke vanlig å bruke stelleprodukter på barn lenger (bortsett fra salve hvis de allerede har blitt såre), men tidligere har du rett i at talkum ble brukt for å hindre sårhet på babystumper, så jentebabyer må jo ha blitt utsatt for denne kreftrisikoen i flere generasjoner. Skummelt.

Gjest fucking in the rain
Skrevet

"..presiserer de imidlertid at talkum kun er farlig når det gjelder bruk i området på og ved kjønnsorganet..."

Så det at du bruker pudder i ansiktet skal vel ikke ha så mye med dette å gjøre?

Og med moderne bleier er det vel ikke vanlig å bruke stelleprodukter på barn lenger (bortsett fra salve hvis de allerede har blitt såre), men tidligere har du rett i at talkum ble brukt for å hindre sårhet på babystumper, så jentebabyer må jo ha blitt utsatt for denne kreftrisikoen i flere generasjoner. Skummelt.

Å herregud, er det derfor jeg ser slik ut der nede? Legevakt hjeeeelp!!

Gjest Elextra
Skrevet

Å herregud, er det derfor jeg ser slik ut der nede? Legevakt hjeeeelp!!

*knegg*

Gjest Trådstarter
Skrevet

Uffa da, jeg har brukt babypudder på min.... Så det ikke skal bli så klamt i bleien.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...