Gå til innhold

Idémyldring ønskes

Anbefalte innlegg

Gjest Zawannah
Skrevet

Til hva som er fint å gi sin far på 70 års dagen! Han har jo "alt" og "ønsker seg ingenting". Men han må selvsagt få noe fint. Han er sprek og oppegående, er i jobb, har hund, leser lite, er hjemmekjær, liker pcen, liker sjokolade og fine drammer, men er opptatt av helse. :-)

Har lyst å gi ham noe mer enn en fin cognac, liksom. Har noen en fin idé? Tusen takk på forhånd! :-)

Gjest hos oss
Skrevet

Selv om han har "alt", er det mye som har komet i veldig mye som har kommet i bedre versjoner det siste, med nye materialer og ny teknikk. Så turutstyr (sekk, kokeutstyr, turklær / sko, ski, kikkert) dab radio, hendig kamera, koffert og annet reiseutstyr osv kan erstatte ting han har som er gammelt.

Abonnementer på teaterserier, konserthusserier osv

Abonementer på magasiner osv

Samle barn og / eller barnebarn hos fotografen, og ta noen morsomme bilder av alle sammen (evt ta med jubilanten også)

Gjest ville jeg gitt
Skrevet

Turklær med gore tex er en flott og anvennelig presang.

Skrevet

Hva med et hundekurs? De fleste hundeklubber har helgekurs i blodspor, feltsøk eller bare hverdagslydighet, - gøy og sosialt og for alle aldersgrupper.

Turklær, gode sko (Muckboots), kikkert, nytt kamera, fotokurs, medlemsskap i turistforeningen og melde deg og din far med på turer? Har han dvd spiller kan du kjøpe favoritt tv serien/filmen?

Gjest Hurtigruten
Skrevet

Spander en tur på Hurtigruten :) Spleis med andre. Er ikke sikker på hva det koster.

Skrevet

Superundertøy og varme sokker til turene med hunden. Og en innrammet 5-ukers lottokupong ;)

Skrevet

Vi skal vi bursdag til min mormor snart. Hun har også alt...

Og jeg liker ikke gi blomster...

Så vi skal lage med middag.Da lager jeg noe som hun sjelden/aldri lager selv. Dette gjorde vi i fjor også, hun var så fornøyd :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...