Gjest Zawannah Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Til hva som er fint å gi sin far på 70 års dagen! Han har jo "alt" og "ønsker seg ingenting". Men han må selvsagt få noe fint. Han er sprek og oppegående, er i jobb, har hund, leser lite, er hjemmekjær, liker pcen, liker sjokolade og fine drammer, men er opptatt av helse. :-) Har lyst å gi ham noe mer enn en fin cognac, liksom. Har noen en fin idé? Tusen takk på forhånd! :-) 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Selv om han har "alt", er det mye som har komet i veldig mye som har kommet i bedre versjoner det siste, med nye materialer og ny teknikk. Så turutstyr (sekk, kokeutstyr, turklær / sko, ski, kikkert) dab radio, hendig kamera, koffert og annet reiseutstyr osv kan erstatte ting han har som er gammelt. Abonnementer på teaterserier, konserthusserier osv Abonementer på magasiner osv Samle barn og / eller barnebarn hos fotografen, og ta noen morsomme bilder av alle sammen (evt ta med jubilanten også) 0 Siter
Gjest ville jeg gitt Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Turklær med gore tex er en flott og anvennelig presang. 0 Siter
Neontetra Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hva med et hundekurs? De fleste hundeklubber har helgekurs i blodspor, feltsøk eller bare hverdagslydighet, - gøy og sosialt og for alle aldersgrupper. Turklær, gode sko (Muckboots), kikkert, nytt kamera, fotokurs, medlemsskap i turistforeningen og melde deg og din far med på turer? Har han dvd spiller kan du kjøpe favoritt tv serien/filmen? 0 Siter
Gjest Hurtigruten Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Spander en tur på Hurtigruten Spleis med andre. Er ikke sikker på hva det koster. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Superundertøy og varme sokker til turene med hunden. Og en innrammet 5-ukers lottokupong 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Vi skal vi bursdag til min mormor snart. Hun har også alt... Og jeg liker ikke gi blomster... Så vi skal lage med middag.Da lager jeg noe som hun sjelden/aldri lager selv. Dette gjorde vi i fjor også, hun var så fornøyd :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.