org Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=526938 Men si meg, hva bruker man egentlig talkum til? Hvor brukes kroppspudder hen (i nærheten av eggstokkene, men hvorfor?)) Litt uvitende i dag. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Det er en del som bruker det etter intimbarbering bl.a for å slippe røde prikker. Etter denne artikelen er jeg glad jeg aldri har brukt det selv. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Mange bruker det til (såre?/fuktige) babyrumper. 0 Siter
morsan Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har ikke brukt det i underlivet, men da jeg var barn brukte moren min å pudre oss barna med barnepudder. Jeg har en talkumboks stående, men den brukes kun hvert jubelår - boksen ble først og fremst kjøpt fordi den så så koselig nostalgisk ut;-) En tidligere kollega brukte talkum i pensko når hun gikk uten stømper, men jeg har prøvd det, og det var hvitt pulver overalt på skoene etterpå.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.