Gå til innhold

Problemer med å se på videoklip på pc

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Ganske ny Acer pc. Plutselig så har jeg problemer med å få sett på filmklipp på den, som f.eks. youtube og klipp som ligger på VG. Klippene stopper opp, det "lades" men så skjer ingen ting mer. Når jeg trykker på pauseknapp og på start igjen så går det kanskje et sekund før det igjen stopper opp.

Veldig irriterende.

Noen som vet hva som er feilen da?

Skrevet

Jeg bruker nettleseren Opera og har samme problemet. Løsningen min ble å samtidig bruke nettleseren Mozilla Firefox til videosnutter, og Opera til vanlig surfing. Blir litt klipping og liming av linker, men funker fint.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg bruker nettleseren Opera og har samme problemet. Løsningen min ble å samtidig bruke nettleseren Mozilla Firefox til videosnutter, og Opera til vanlig surfing. Blir litt klipping og liming av linker, men funker fint.

Jeg bruker Firefox nå jeg da...og det har gått helt til nå nylig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...