Jølsen Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Nå er det snart familiemiddag med masse mat, drikke, liv og leven! Passer bra, siden jeg er fyllesyk og fin! Ringte på døra i stad, skvatt som faen, åpna ikke, demonterte ringeklokka og gikk og la meg igjen. Men nå er det snart mat, hurra! Ønsker enkelte av dere en kjempefin søndag! En lodden hilsen fra 0 Siter
Gjest lillibeth Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 God søndag, Rigmor! Hvorfor kaller du Jølsen for Rigmor? 0 Siter
Gjest lillibeth Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 God søndag, Rigmor! Hvorfor kaller du Jølsen for Rigmor? 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor kaller du Jølsen for Rigmor? Er det ikke selveste Rigmor Jølsen da? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 God kveld! Håper du har fått i deg masse god mat, og kost deg i selskap! Hadde du det gøy i går da? :0) 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 God kveld! Håper du har fått i deg masse god mat, og kost deg i selskap! Hadde du det gøy i går da? :0) På lørdag? Ja, hadde det kjempegøy. Var som sagt i bursdag, det var liv og røre og mye mat og drikke. Dro ut en tur på byen senere på kvelden, alle var med! Hva gjorde du da? Søndag var også hyggelig, familiemiddag med mat og drikke er stas! I dag er det mandag og ingen nåde! 0 Siter
Gjest gliz Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor kaller du Jølsen for Rigmor? Prøv heller med 'Rigfar'! :-) 0 Siter
Gjest huspei Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Takk for den, takk for den. Ellers alt bra? Har ledd mye av det vi to snakket om her om dagen.. Hehe, ref Valnøtta osv. Priceless kallenavn du kom med der.. Hehe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Prøv heller med 'Rigfar'! :-) Hvorfor signerer du ikke med ditt virkelige nick? 0 Siter
Gjest asdfgh22 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor signerer du ikke med ditt virkelige nick? har ikke noe fast nick. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 På lørdag? Ja, hadde det kjempegøy. Var som sagt i bursdag, det var liv og røre og mye mat og drikke. Dro ut en tur på byen senere på kvelden, alle var med! Hva gjorde du da? Søndag var også hyggelig, familiemiddag med mat og drikke er stas! I dag er det mandag og ingen nåde! Mandag ja...Jeg har vært så trøtt i dag! Uff... Søndag var vi også i familie middag, koslig det! Deilig å få maten servert dagen derpå ;0) Lørdag var vi på byen, men og noen kamerater. Artig det! Det var øl- festival her..Men stort øl telt og greier.. Men vi orket ikke gå opp, det regnet og var rene stormen.. Så da var vi kun innom to utesteder, før vi reiste hjem på nars :0) Hvor ble du av med\ regndressen min??!!?? ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.