Gjest Har så lyst å kose oss! Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Sitter å lurer på å ta med 8-åringen til Oslo noen dager i høstferien og evnt ta en natt på en typisk danskebåt! Er det noen som har erfaring med det? Er det dyrt? Kommer ikke inn på bestillingsiden så jeg får sjekket priser, men ble skikkelig nysgjerrig på om det er gjennomførbart med min nokså sparsommelige reisekasse. Tenkte evnt det billigste alternativet da, er jo for en natt bare vil jeg tro! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Søkte på www.stenaline.no og fikk følgende prisinformasjon Utreise - Economy Linje Oslo - Frederikshavn Dato onsdag, 8. oktober 2008 Avgang 19:30 Ankomst 07:30 Ferge Stena Saga Passasjerer 1 Voksen 1 Barn Lugarer Standard, 2-sengs lugar u/vindu Hjemreise - Economy Linje Frederikshavn - Oslo Dato torsdag, 9. oktober 2008 Avgang 10:00 Ankomst 18:30 Ferge Stena Saga Passasjerer 1 Voksen 1 Barn Prisinformasjon Total pris: kr 1 060,00 Hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Fram og tilbakebilletter samme dag er billige. Har du ikke et eller annet fagblad eller medlem av et eller annet som gir billetter til 100 kr pr stykk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.