Gå til innhold

Abonnerer dere på blader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen - etter at jeg regnet ut hvor mye penger jeg brukte på det:-)

punky brewster
Skrevet

Nei, bruker ikke penger på blader, men låner på biblioteket.jentungen derimot abbonerer på Julia

Gjest Shira :o)
Skrevet

Pondus og M. Sambo har Vi Menn, jeg leser det hver uke også.

Gjest Elextra
Skrevet

Design og Bonytt.

+ enkelte medlemsblader à la Fjell og Vidde og Snø og Ski (og enkelte andre).

Gjest signaturina
Skrevet

Gjør det selv! Ja, gubben abonnerer altså. Jeg kjøper det jeg har lyst på i butikken jeg.

Skrevet

Nei, men kunne like gjerne gjort det. Kjøper alle Pondus, Rocky og Kollektivet.

Skrevet

Nei. Skal jeg lese noe sånt, leser jeg det på jobb.

Skrevet

Nei. Skal jeg lese noe sånt, leser jeg det på jobb.

Har du blader på jobben??

Skrevet

Ja, jeg abonnerer på Elle Interiør og BoligPluss, men hver av disse kommer vel bare ut fire ganger i året eller noe slikt.

Dessuten har jeg fortsatt ikke fått ut finger'n til å avbestille Henne, der jeg av en eller annen grunn slo til på et abonnementstilbud som kom i posten. Men det hender ikke sjelden at jeg fortsatt har forrige blad med plasten intakt utenpå når et nytt blad kommer.

Skrevet

Har du blader på jobben??

Er da mange som har det? Vi har nesten alle uklebladene på jobb (firmaet abonnerer).

Skrevet

Er da mange som har det? Vi har nesten alle uklebladene på jobb (firmaet abonnerer).

Jeg har aldri hatt en jobb som har abonnert på andre blader enn Kapital og Dine Penger! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...