Bookworm Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Ingen - etter at jeg regnet ut hvor mye penger jeg brukte på det:-) 0 Siter
punky brewster Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, bruker ikke penger på blader, men låner på biblioteket.jentungen derimot abbonerer på Julia 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Pondus og M. Sambo har Vi Menn, jeg leser det hver uke også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Design og Bonytt. + enkelte medlemsblader à la Fjell og Vidde og Snø og Ski (og enkelte andre). 0 Siter
Gjest signaturina Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Gjør det selv! Ja, gubben abonnerer altså. Jeg kjøper det jeg har lyst på i butikken jeg. 0 Siter
songbirdy Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, men kunne like gjerne gjort det. Kjøper alle Pondus, Rocky og Kollektivet. 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Nei. Skal jeg lese noe sånt, leser jeg det på jobb. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Nei. Skal jeg lese noe sånt, leser jeg det på jobb. Har du blader på jobben?? 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, jeg abonnerer på Elle Interiør og BoligPluss, men hver av disse kommer vel bare ut fire ganger i året eller noe slikt. Dessuten har jeg fortsatt ikke fått ut finger'n til å avbestille Henne, der jeg av en eller annen grunn slo til på et abonnementstilbud som kom i posten. Men det hender ikke sjelden at jeg fortsatt har forrige blad med plasten intakt utenpå når et nytt blad kommer. 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Har du blader på jobben?? Er da mange som har det? Vi har nesten alle uklebladene på jobb (firmaet abonnerer). 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Er da mange som har det? Vi har nesten alle uklebladene på jobb (firmaet abonnerer). Jeg har aldri hatt en jobb som har abonnert på andre blader enn Kapital og Dine Penger! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.