Gjest saggu Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Abbonnerer på Valnøtts Samlivspost, flott og informativt blad. 0 Siter
elskeråværegift Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, men kunne like gjerne gjort det. Kjøper alle Pondus, Rocky og Kollektivet. Hehe, nerdejente mao? Hehehe.. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Pondus og et amerikansk håndarbeidsblad. 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Har du blader på jobben?? Javisst. Her finnes alt fra kjerring- og gubbeblader til treningsblader. Bladene ligger i en egen krok hvor vi har en sofagruppe. 0 Siter
Gjest diggerjølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Javisst. Her finnes alt fra kjerring- og gubbeblader til treningsblader. Bladene ligger i en egen krok hvor vi har en sofagruppe. På jobb det da eller? Ellers Jølsemann? Savner deg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 På jobb det da eller? Ellers Jølsemann? Savner deg. Ja, det er på jobb. Har ingen ukeblader hjemme. Savner meg ja? He he, du får komme på besøk! 0 Siter
songbirdy Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, nerdejente mao? Hehehe.. hehe, er det nerdete?? Rocky er min favoritt da... med Pondus på god 2. plass. =) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, jeg abonnerer på Elle Interiør og BoligPluss, men hver av disse kommer vel bare ut fire ganger i året eller noe slikt. Dessuten har jeg fortsatt ikke fått ut finger'n til å avbestille Henne, der jeg av en eller annen grunn slo til på et abonnementstilbud som kom i posten. Men det hender ikke sjelden at jeg fortsatt har forrige blad med plasten intakt utenpå når et nytt blad kommer. BoligPluss kommer hver måned, så hvis du får det fire ganger i året er det noen som har tatt deg ved nesen, morsan. ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, kondis. En stund abonnerte jeg også på "I form", men jeg synes det ble for mye skjønnhetstips og dilldall. Jeg liker idrettsrelatert treningsstoff, ikke jåleprat. 0 Siter
morsan Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 BoligPluss kommer hver måned, så hvis du får det fire ganger i året er det noen som har tatt deg ved nesen, morsan. ;o) ;-) Det er nok riktig det, ja. 0 Siter
Gjest bassaman Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, det er på jobb. Har ingen ukeblader hjemme. Savner meg ja? He he, du får komme på besøk! Når skal vi møtes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.