Gå til innhold

Abonnerer dere på blader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Abbonnerer på Valnøtts Samlivspost, flott og informativt blad.

elskeråværegift
Skrevet

Nei, men kunne like gjerne gjort det. Kjøper alle Pondus, Rocky og Kollektivet.

Hehe, nerdejente mao? Hehehe..

Skrevet

Har du blader på jobben??

Javisst. Her finnes alt fra kjerring- og gubbeblader til treningsblader. Bladene ligger i en egen krok hvor vi har en sofagruppe.

Gjest diggerjølsen
Skrevet

Javisst. Her finnes alt fra kjerring- og gubbeblader til treningsblader. Bladene ligger i en egen krok hvor vi har en sofagruppe.

På jobb det da eller?

Ellers Jølsemann? Savner deg.

Skrevet

På jobb det da eller?

Ellers Jølsemann? Savner deg.

Ja, det er på jobb. Har ingen ukeblader hjemme.

Savner meg ja? He he, du får komme på besøk!

Skrevet

Hehe, nerdejente mao? Hehehe..

hehe, er det nerdete?? :P

Rocky er min favoritt da... med Pondus på god 2. plass. =)

Skrevet

Ja, jeg abonnerer på Elle Interiør og BoligPluss, men hver av disse kommer vel bare ut fire ganger i året eller noe slikt.

Dessuten har jeg fortsatt ikke fått ut finger'n til å avbestille Henne, der jeg av en eller annen grunn slo til på et abonnementstilbud som kom i posten. Men det hender ikke sjelden at jeg fortsatt har forrige blad med plasten intakt utenpå når et nytt blad kommer.

BoligPluss kommer hver måned, så hvis du får det fire ganger i året er det noen som har tatt deg ved nesen, morsan. ;o)

Skrevet

Ja, kondis.

En stund abonnerte jeg også på "I form", men jeg synes det ble for mye skjønnhetstips og dilldall. Jeg liker idrettsrelatert treningsstoff, ikke jåleprat.

Skrevet

BoligPluss kommer hver måned, så hvis du får det fire ganger i året er det noen som har tatt deg ved nesen, morsan. ;o)

;-)

Det er nok riktig det, ja.

Gjest bassaman
Skrevet

Ja, det er på jobb. Har ingen ukeblader hjemme.

Savner meg ja? He he, du får komme på besøk!

Når skal vi møtes?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...