org Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg tenker da på den situasjonen med Johnny og Anthony, der Johnny bristet fem (!) ribbein. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=537612 Jeg synes det så beregnende ut, for å være ærlig. 0 Siter
Løvemamma Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Etter å han sett reprisen på hendelsen tror jeg at det var en mening bak; Antony visste hvilke skader som kan følge en slik behandlign. Han burde hvertfall vite det om han er så merittert i kampsport som han sier. 0 Siter
nick Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Anthony har jeg hatt nederst på lista helt fra starten. Bare jeg hører stemmen hans, så blir jeg irritert. Jeg klarer ikke sånne besserwissere. Om han visste hva han gjorde? Selvfølgelig. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Da vi så de sendte klippet en gang til, å så det smilet han klarte å lirke ut av seg, så viste dette at det ikke var noe uhell. Det jeg syns er rart er at ikke Johnny fikk tak i lege og fikk tabletter .... min mann bristet ribbein en gang, da fikk han noen tabletter som tok smertene, legen forklarte at det var bloduttredelsene som "lagde" smertene, de tablettene tok smertene ..... men det skjedde kanskje en avgjørelse bak kulissene som ikke vi fikk med oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.