Gå til innhold

Robinson - uhell eller ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å han sett reprisen på hendelsen tror jeg at det var en mening bak; Antony visste hvilke skader som kan følge en slik behandlign. Han burde hvertfall vite det om han er så merittert i kampsport som han sier.

Skrevet

Anthony har jeg hatt nederst på lista helt fra starten. Bare jeg hører stemmen hans, så blir jeg irritert. Jeg klarer ikke sånne besserwissere.

Om han visste hva han gjorde? Selvfølgelig.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Da vi så de sendte klippet en gang til, å så det smilet han klarte å lirke ut av seg, så viste dette at det ikke var noe uhell.

Det jeg syns er rart er at ikke Johnny fikk tak i lege og fikk tabletter .... min mann bristet ribbein en gang, da fikk han noen tabletter som tok smertene, legen forklarte at det var bloduttredelsene som "lagde" smertene, de tablettene tok smertene ..... men det skjedde kanskje en avgjørelse bak kulissene som ikke vi fikk med oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...