Gjest dagenshimmelblå Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Får dere sett himmelblå på nett-tv? Lurer på om det er eil hos alle eller bare hos meg... 0 Siter
Gjest dagenshimmelblå Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Fungerer fint her. Takk... Da er det vel hos meg det er problemer:( Står bare "klippet du ønsker å se er ikke tilgjengelig for øyeblikket"... 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Takk... Da er det vel hos meg det er problemer:( Står bare "klippet du ønsker å se er ikke tilgjengelig for øyeblikket"... Du har ikke dårlig nettforbindelse da? 0 Siter
Gjest dagenshimmelblå Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Du har ikke dårlig nettforbindelse da? Jo, har nok det... "veldig lav"... Da er det vel der det ligger... Tenkte som så at _er_ man på nett, så _er_ man på nett, men det er kanskje ikke slik da:) 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jo, har nok det... "veldig lav"... Da er det vel der det ligger... Tenkte som så at _er_ man på nett, så _er_ man på nett, men det er kanskje ikke slik da:) Nei, er netthastigheten for lav, vil ofte nett-tv stoppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.