Gå til innhold

Honningfellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har slukt en hel bok på én dag - men det har jeg jammen meg gjort i dag - med Honningfellen.

Er ute og reiser, og kjøpte den på første flyplass, og leste på begge flyene og litt i buss + i en drøy time i badekaret nå i kveld!

Den var spennende ja - men fælt å lese om barn som blir bortført....

candyqueen_83
Skrevet

Da må du lese neste og- Mørkemannen.

Gode bøker :o)

Gjest krim for den kresne
Skrevet

Jeg liker Fred Vargas sine bøker og har akkurat avsluttet den siste. Annerledes og interessant krim, for den som vil ha noe slikt.

Skrevet

Jeg er ikke noe glad i krimbøker. Akkurat nå leser jeg "Ingen i verden" av Hisham Matar.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Den er god ja. Les mørkemannen også, jeg likte den veldig bra også.

Skrevet

Jeg har nettopp lest "Den som elsker noe annet" av Karin Fossum. Den og "Honningfellen" ligner på hverandre, veldig bra bøker begge to.

Skrevet

Åh, jeg synes den boka var utrolig dårlig - helt irriterende teit.

Skrevet

Åh, jeg synes den boka var utrolig dårlig - helt irriterende teit.

Hvorfor det?

Har egentlig ikke tenkt så mye - bare lest den i ett jafs.

Skrevet

Hvorfor det?

Har egentlig ikke tenkt så mye - bare lest den i ett jafs.

Tja, flere grunner, egentlig. Plottet var tøysete og løsningen var et stort antiklimaks. Men det mest irriterende var det skjemmende dårlige språket, særlig den oppstyltede dialogen. Det er ikke mulig å tro på figurer som snakker sånn som en del av etterforskerne gjorde. Og persongalleriet? Nei, det blir bare for dumt. Lindell hadde gjort dem mer overbevisende om hun hadde klippet dem ut i filt med sløv saks...

Skrevet

Tja, flere grunner, egentlig. Plottet var tøysete og løsningen var et stort antiklimaks. Men det mest irriterende var det skjemmende dårlige språket, særlig den oppstyltede dialogen. Det er ikke mulig å tro på figurer som snakker sånn som en del av etterforskerne gjorde. Og persongalleriet? Nei, det blir bare for dumt. Lindell hadde gjort dem mer overbevisende om hun hadde klippet dem ut i filt med sløv saks...

Hmmmm - har ikke tenkt noe over dårlige dialoger og elendig persongalleri, jeg!

Holder på med en helt annen bok - Boktyven - i en helt annen sjanger (skrives det sånn?) - og den blir jeg aldri feridg med - så det var så utrolig deilig å sluke en bok slik jeg gjorde med Honningfellen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...