Gå til innhold

vendela kirsebom

Gjest finnerikkenickname

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig mye å irritere meg over. vendela er bare en av tusen ting/personer.

Vendela er da ikke så veldig irriterende at det gjør noe? Mia Gundersen, HUN er irriterende hun. Og så er hun overalt for tida. Hjelpe og trøste.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

10

• tommeline81

7

• Bookworm

5

• morsan

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vendela er da ikke så veldig irriterende at det gjør noe? Mia Gundersen, HUN er irriterende hun. Og så er hun overalt for tida. Hjelpe og trøste.

Jeg synes ikke Mia er irriterende i det hele tatt. Hun virker bare snill og god.

Men jeg klarer ikke den TV-reklamen for norvegia med han fra Himmelblå som sitter ved kjøkkenbordet og slår opp med alle kjærestene. Vi har alle noe.

Skrevet

Jeg synes ikke Mia er irriterende i det hele tatt. Hun virker bare snill og god.

Men jeg klarer ikke den TV-reklamen for norvegia med han fra Himmelblå som sitter ved kjøkkenbordet og slår opp med alle kjærestene. Vi har alle noe.

Jeg synes han er litt morsom, jeg. Eller egentlig er det vel damene som er morsomme? Jeg må innrømme at jeg ikke husker hvordan han ser ut.

Men Mia...Snill og god? Som outer andres fyllerør og pinligste øyeblikk? Som selger ungen sin, sin døde mor, kjøkkenet sitt og alt som selges kan? Snill og god er kke det første som slår meg. Dessuten har hun Norges mest irriterende latter. Så det så.

Skrevet

Å, men han er jo bare søt - har litt problemer med noen av jentene derimot.

Mia er bare - irriterende...

Skrevet

Jeg synes han er litt morsom, jeg. Eller egentlig er det vel damene som er morsomme? Jeg må innrømme at jeg ikke husker hvordan han ser ut.

Men Mia...Snill og god? Som outer andres fyllerør og pinligste øyeblikk? Som selger ungen sin, sin døde mor, kjøkkenet sitt og alt som selges kan? Snill og god er kke det første som slår meg. Dessuten har hun Norges mest irriterende latter. Så det så.

Må si meg enig med det faktisk, selv om jeg kommenterte irritasjonsmomentene dine tidligere:-)

Skrevet

Hun er pen, men tar seg selv altfor høytidelig. Virker også stiv og kjølig.

'' tar seg selv altfor høytidelig''

Enig, og det samme kan sies om he nnes 'buddy' Jan Thomas. Kan det skyldes at de pga mange år i utlandet ikke tar norsk fleip osv på riktig måte?

Skrevet

Må si meg enig med det faktisk, selv om jeg kommenterte irritasjonsmomentene dine tidligere:-)

Der kan du se. Sikker på at du hadde vært enig angående masagubben også hvis du bare hadde møtt ham;)

Skrevet

Den er så forskrekkelig lang, den reklamen. Den blir jo aldri ferdig!

Nå skal jeg si deg hva som virkelig irriterer meg. Eksempel: Nylig skulle det arrangeres en hore-og hallikfest på en studentkro. Dette vakte naturlig nok en del reaksjoner. Men vet du hva studentenes talspersoner sa? De som ikke liker det, kan jo bare la være å komme.

Sånn har det blitt. Alt engasjement skal avfeies med dette.

Piss meg i venstre øre.

Skrevet

Jeg synes ikke Vendela er pen. En grå mus som ser ut som "alle andre". Hadde ikke kjent henne igjen om jeg så henne.

''En grå mus som ser ut som "alle andre".''

Wow!! Ikke bare har du alskens ukeblader som du kan lese i arbeidstida, men du omgir deg med damer som får Vendela til å se helt gjennomsnittlig ut!!

Er du ryddegutt hos Cosmopolitan, kanskje? ;-)

Skrevet

Å, men han er jo bare søt - har litt problemer med noen av jentene derimot.

Mia er bare - irriterende...

Jeg hyler når den reklamen kommer, mye artigere med "No milk today" med bl.a. han som beinflyr ned bob-banen!

Skrevet

''En grå mus som ser ut som "alle andre".''

Wow!! Ikke bare har du alskens ukeblader som du kan lese i arbeidstida, men du omgir deg med damer som får Vendela til å se helt gjennomsnittlig ut!!

Er du ryddegutt hos Cosmopolitan, kanskje? ;-)

Jeg synes heller ikke at Vendela er spesielt pen..

Skrevet

Der kan du se. Sikker på at du hadde vært enig angående masagubben også hvis du bare hadde møtt ham;)

Det kan vel hende:-) Skal innrømme at jeg kan være fæl til å irritere meg jeg også, det er bare det at jeg sjelden er ute blant folk, så da må jeg holde meg til å irritere meg over de som er TV:-)

Skrevet

'' tar seg selv altfor høytidelig''

Enig, og det samme kan sies om he nnes 'buddy' Jan Thomas. Kan det skyldes at de pga mange år i utlandet ikke tar norsk fleip osv på riktig måte?

Kanskje de er søsken, produsert i samme vokskabinett.

Skrevet

Jeg hyler når den reklamen kommer, mye artigere med "No milk today" med bl.a. han som beinflyr ned bob-banen!

"No milk today"-reklamen er hysterisk morsom:-)

Skrevet

*knis*

Skrevet

Den er så forskrekkelig lang, den reklamen. Den blir jo aldri ferdig!

Nå skal jeg si deg hva som virkelig irriterer meg. Eksempel: Nylig skulle det arrangeres en hore-og hallikfest på en studentkro. Dette vakte naturlig nok en del reaksjoner. Men vet du hva studentenes talspersoner sa? De som ikke liker det, kan jo bare la være å komme.

Sånn har det blitt. Alt engasjement skal avfeies med dette.

Piss meg i venstre øre.

Hva var problemet? At de som ikke likte det, skulle la være å komme? Er ikke det like greit da? De som vil være med på en slik fest, kommer...

Skrevet

Kjekt å kunne bruke tid på å irritere seg over Vendela og tusen andre ting. Ikke bortkastet i det hele tatt, liksom...

Ja, jantelov er en stygg ting, og det er pussig å få bekreftet at den staaaadig eksisterer. Blir ikke folk trøtte av å kritisere andres suksess?

Skrevet

Hva var problemet? At de som ikke likte det, skulle la være å komme? Er ikke det like greit da? De som vil være med på en slik fest, kommer...

Det er holdningen som er problemet, ja. Man skal aldri kunne mene noe om noe som helst. Enn om det ble vist et program på TV som forherliger pedofili? "De som ikke liker det, kan jo bare la være å se på ?"

Gjest ChiengMai
Skrevet

LOL ;-)

Skrevet

Det er holdningen som er problemet, ja. Man skal aldri kunne mene noe om noe som helst. Enn om det ble vist et program på TV som forherliger pedofili? "De som ikke liker det, kan jo bare la være å se på ?"

Man kan vel ikke være så naiv å tro at en hore hallikfest går ut på å desidert være hore eller hallik for en kveld. For meg høres det ut som en ganske alminnelig nordmanns helgetur på byen. Sammenligningen med program om forherligelse av pedofili er litt drøy vel? (Skal Vendela ha skylden for dette også kanskje, humre)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...