Gå til innhold

Natascha Kampusch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan skjønne tankegangen med å kjøpe huset, med tanke på hva andre kan finne på å gjøre med det...

Gjest mandolina
Skrevet

Hun kan jo ha sine planer. Hun vil ikke at huset skal bli et utstillingsvindu for hennes grusomme tilværelse i alle de årene.

Kanskje hun har tenkt å fylle fangehullet opp med betong, eller rive opp hele fangehullet og slette garasjen, slik det ikke er noen minner igjen om hennes fangested, og så selge huset igjen. Det ville jeg jammen ha gjort.

Hilsen

Skrevet

Jeg kan skjønne tankegangen med å kjøpe huset, med tanke på hva andre kan finne på å gjøre med det...

At andre kan bruke huset til det samme mener du?

Skrevet

Hun kan jo ha sine planer. Hun vil ikke at huset skal bli et utstillingsvindu for hennes grusomme tilværelse i alle de årene.

Kanskje hun har tenkt å fylle fangehullet opp med betong, eller rive opp hele fangehullet og slette garasjen, slik det ikke er noen minner igjen om hennes fangested, og så selge huset igjen. Det ville jeg jammen ha gjort.

Hilsen

Jeg tror også jeg ville gjort mest mulig for å slette ut stedet jeg var fanget om det var meg.

Gjest skjønner det godt
Skrevet

At andre kan bruke det til reine skjære seightseeinga for nysgjerrige folk, og det er nok av dem.

Gjest Elextra
Skrevet

Eller lage det om til et skrekkmuseum, alternativt en obskur sex-klubb eller noe sånt?

Skrevet

At andre kan bruke det til reine skjære seightseeinga for nysgjerrige folk, og det er nok av dem.

Huff, ja det er mye galemennesker i verden :(

Skrevet

Eller lage det om til et skrekkmuseum, alternativt en obskur sex-klubb eller noe sånt?

Da er det bedre å eie det...

Gjest Elextra
Skrevet

Huff, ja det er mye galemennesker i verden :(

Ikke så veldig rart om man ville være nysgjerrige på hvordan dette huset og kjelleren så ut, vel?

Det er jo mange nok som har besøkt huset i Amsterdam der Anne Frank var mer eller mindre innesperret i flere år...

Skrevet

Nei, men folk med syke intereser, kan jo finne på å lage et skrekkmuseum eller lignende - tror hun vil ha kontroll over hva som skjer med huset selv, og det kan jeg forstå...

Skrevet

Ikke så veldig rart om man ville være nysgjerrige på hvordan dette huset og kjelleren så ut, vel?

Det er jo mange nok som har besøkt huset i Amsterdam der Anne Frank var mer eller mindre innesperret i flere år...

Du sier noe der ja.

Skrevet

Ja det virker som om det går bra for henne, og det kan ikke være lett for barne og ungdomsår betyr jo mye. Hun må være en jente med ben i nesa. Synes det er kjempebra!

Håper også at det kan bra etterhvert for den andre familien, hvor datteren ble holdt fanget i mange, mange år.

Skrevet

Hun ser godt ut nå ja! Hun fortjener ha det bra nå, stakkars menneske..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...