Gå til innhold

Jeg eier ikke matlyst, hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Litt desperat
Skrevet

Sitter å jobber med et knekkebrød nå, men jeg klarer aldri i verden å få i meg hele, blir kvalm som bare det.

Dette er veldig slitsomt, og har vart et par uker.

Kan dere ikke komme med tips på hva som kan øke matlysten min, dette er slitsomt, ble skikkelig dårlig her ei natt med noe som antagelig var et gallesteinsanfall, men det har vel ikke noe med matlysten å gjøre?

Jeg blir jo så slapp og uopplagt av dette, men bortsett fra matlysten er jeg i fin form da.

mil1365380270
Skrevet

Vet ikke om det faktisk er sånn, men jeg ble fortalt på apoteket at man får økt matlyst av å ta B-vitaminer.

Skrevet

Kok opp ingefær. Når den er kokt så lenge at den begynner å bli myk, moser du den og spiser den.

Alternativt kan du koke ingefær, pressen den når den er myk og drikke selve vannet som skiller seg ut.

Ingefær er det beste rådet mot kvalme og dårlig matlyst. Etter en halvtime vil du føle deg mye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...