Gå til innhold

Hurra, ikke OL i Tromsø

Anbefalte innlegg

Skrevet

PMS vet jeg ikke hva er. Jeg blir bare irritert, jeg.

Drittgubben blir vel å ta i, egentlig. Masagubben er vel mer dekkende. Han har masa livet av meg i snart to år nå, og jeg kjenner at jeg er nær ved å eksplodere. Han er av typen som skal imponere med alle kunnskapene sine, og så har han egentlig ikke snøring i det hele tatt. Hadde det nå enda vært intressante ting han ville prate om, men det er jo bare det samme pjattet hele tida. Har hørt alle historiene ørten ganger nå. Fisking, fluer, snekring og sånne særdeles spennende ting, om og om igjen. Snakker på inn- og utpust og du kommer deg bare ikke vekk uten virke særs uhøflig. Man må snu seg og gå midt i en setning for å komme unna, bare at det kan man ikke for man er på jobb og det er han som må gå. Mangler fullstendig antenner og er generelt plagsom. Sukk og stønn...Føl litt med meg, da:/

Jeg føler med deg:-)

Jeg hadde også en slik kollega - det hjalp da han ble pensjonist!! ;-)

Skrevet

Takk og pris. Makan til galskap i utgangspunktet.

Skrevet

Bare så synd at de allerede har brukt 50mill på dette.... Godt vi slipper enda mere på det nå.

Skrevet

Jeg føler med deg:-)

Jeg hadde også en slik kollega - det hjalp da han ble pensjonist!! ;-)

Jeg er redd det er ca 20 år til han går av med pensjon, så det var jo litt av en trøst;)

I morgen låser jeg døra og setter på høy musikk så jeg ikke hører når han står der og hamrer og vil inn. Det som irriterer meg mest av alt på denne jord er voksne mennesker med et ekstremt behov for oppmersomhet som maser og maler om fjas og filleting som ikke er av intresse for andre enn dem selv. Jeg er i grunnen litt imponert over at jeg har holdt ut dette så lenge uten å eksplodere eller enda verre;)

Takk for at je fikk lov til å mase og male litt om filleting som sannsynligvis bare er av interesse for meg selv! *fnis*

Skrevet

Bare så synd at de allerede har brukt 50mill på dette.... Godt vi slipper enda mere på det nå.

Det er jo rett og slett uhørt - tenkt å bruke så mye penger for - INGENTING!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...