Gjest Kandetværesånn Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg håper håper jeg en dag finner noe jeg virkelig trives å jobbe med. Noe givende der jeg føler at jeg gjør noe nyttig og er nyttig for noen. Måtte bare få det ut, kjeder meg skakk-ihjæl. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Du er heldig som _kan_ jobbe, du... Og som har en jobb, mange som strever med å finne seg jobb. Hilsen 0 Siter
Gjest qassandra Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Og som har en jobb, mange som strever med å finne seg jobb. Hilsen du ække god vettu Mando!! Klem. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Og som har en jobb, mange som strever med å finne seg jobb. Hilsen Ja det også:-) 0 Siter
willow Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 ditto. pluss: utslitt av jobben. jeg er en av de som det skrives om her: http://www.aftenposten.no/forbruker/jobbogstudier/article2694738.ece Bare fordi jeg mistrives og faktisk ikke får meg noe annet Så sykmeldt. Pretty Crappy. 0 Siter
Gjest Kandetværesånn Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Hva har du lyst å jobbe med da? Er jo 36 år så bør vel begynne å finne ut av det. Kanskje bare en grei kontor jobb, e liksom det jeg har jobba med hele tida. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.