Gå til innhold

McDonald's

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg har lurt på lenge... Er det virkelig bare jeg som blir grusomt kvalm av å spise på McDonald's? Det virker som mange andre ser på McDonald's mat som "farlig godt".

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• tonie

6

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Frister meg aldri. Syns det er bløtt, fett, salt og ekkelt.

Skrevet

Jeg liker ikke maten på McDonalds. Da er det litt bedre på Burger King.

Skrevet

Jeg liker McDonals mat :0)

Før ble jeg skikkelig dårlig i magen av dressingen..Men merker ikke noe lenger.

Har du sett den dokumentaren om McDonals mat?

Fysj, jeg så den...Etter det har vi vært sjelden å spist der....

Skrevet

Jeg elsker mcDonalds-mat. Nam!

Uff! :P

Hva er godt ved det?

candyqueen_83
Skrevet

Jeg fikk bare kjempelyst på burger når jeg så han stappa i seg :o)

Skrevet

Ja, den har jeg sett. Det var direkte ekkelt, men jeg var ikke akkurat overrasket.

Men hva i all verden liker du ved McDonald's? Sånn, i forhold til for eksempel en medium stekt biff og salat på en god restaurant? Eller til og med en salat kjøpt på plastboks på bensinstasjonen... ;)

candyqueen_83
Skrevet

Uff! :P

Hva er godt ved det?

Ja, si det. Jeg synes det smaker så utrolig godt bare :o) Og elsker pommes fritesen når fettet tyter ut. Lol . høres jo kjemperar ut nå. Men jeg er ikke på macern så ofte da :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ja, den har jeg sett. Det var direkte ekkelt, men jeg var ikke akkurat overrasket.

Men hva i all verden liker du ved McDonald's? Sånn, i forhold til for eksempel en medium stekt biff og salat på en god restaurant? Eller til og med en salat kjøpt på plastboks på bensinstasjonen... ;)

Den salaten er jo bare tørr.

Skrevet

He,he, jeg liker prisen ;0)

Synes maten er ganske god, men klart ville jo heller hatt en biff!

Det ligger nærme oss, og har lekerom....

Dagen derpå er McDonals det beste måltid på jord! He,he!

Før var vi der 1gang i mnd, på vår handlerunde.

Men nå har vi begynt å gå på Dollys, der har de kjempe stort lekerom, og ungene elsker være der!

Også er det like billig...

:0)

Skrevet

Jeg spiser Mc Donald mat 1-3 ganger i året - og synes det er knallgodt!!!! Elsker hamburgere :-) Og milkshake :-)

Skrevet

Ja, si det. Jeg synes det smaker så utrolig godt bare :o) Og elsker pommes fritesen når fettet tyter ut. Lol . høres jo kjemperar ut nå. Men jeg er ikke på macern så ofte da :o)

Du er rar, ja! *peke anklagende finger*

Neida, jeg tror det er jeg som er rar. Sambo og sønnen elsker i hvert fall McDonald's... Kjipt for meg, jeg begynner å bli lei av Cæsar salaten deres, gitt.

Skrevet

Jeg fikk bare kjempelyst på burger når jeg så han stappa i seg :o)

He,he,he ,ja...Men jeg synes det var ekkelt å se maten som aldri råtnet..Selv etter 4 år var maten like fin...*sjokkert*

Noe muffins må de jo tilsette.....

Og dette gir vi til ungene...

Skrevet

He,he,he ,ja...Men jeg synes det var ekkelt å se maten som aldri råtnet..Selv etter 4 år var maten like fin...*sjokkert*

''Noe muffins må de jo tilsette.....''

Er det bakermester Harepus som har vært på ferde? ;-)

Skrevet

Jeg synes maten er helt ok en gang i blant, men går dit ikke sånn uten videre - det er et typisk sted å gå med junior i forbindelse med shopping eller kino el lign.

Skrevet

''Noe muffins må de jo tilsette.....''

Er det bakermester Harepus som har vært på ferde? ;-)

He,he, kanskje det?!!?..

;0)

candyqueen_83
Skrevet

Hadde jeg spist der flere ganger i uka skulle jeg tenkt litt bedre over det det dreide seg om i filmen :o)

Skrevet

Jeg synes det er kjempe godt! Bruger King er dog enda bedre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...