Gå til innhold

McDonald's

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Men mange sier muffins når det egentlig skal være muffens, og andre sier muffens, når det skal være muffins :o) Reagert på det mange ganger. Hehe

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• tonie

6

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Men mange sier muffins når det egentlig skal være muffens, og andre sier muffens, når det skal være muffins :o) Reagert på det mange ganger. Hehe

Ei jeg jobbet med tidligere, bakte veldig ofte sjokolademuffens :o)

Skrevet

Jeg kan i en komisk situasjon si "her er det noe muffins" på tull, og håper og tror at andre rundt meg skjønner at det bare er tull;-)

Skrevet

Jeg kan i en komisk situasjon si "her er det noe muffins" på tull, og håper og tror at andre rundt meg skjønner at det bare er tull;-)

Hmmmmm - jeg har vel egentlig aldri sett det så svart på hvitt at det virkelig er en forskjell mellom de to ordene.

Tror faktisk jeg kan prestere å si at vi har laget blåbærmuffens....

og

Her er det noe muffins....!

Og jeg som vanligvis er ganske så presis med hvordan jeg bruker ordene!

Skrevet

He,he,he ,ja...Men jeg synes det var ekkelt å se maten som aldri råtnet..Selv etter 4 år var maten like fin...*sjokkert*

Noe muffins må de jo tilsette.....

Og dette gir vi til ungene...

Har ikke sett dette programmet.

Hva mener du med at maten var like fin 4 år etterpå?

Skrevet

Dagen derpå er McDonalds helt suveren. Typisk for meg å spise det når jeg har vært på fest i Oslo.Spesielt deilig å spise det nesten til frokost og så hive seg på toget hjem. :-)

Ellers har jeg ikke sansen for McDonalds. Da foretrekker jeg en ordentlig biffburger fra et ordentlig gatekjøkken, viss jeg først skal spise den type mat.

AneM1365380603
Skrevet

Hmmmmm - jeg har vel egentlig aldri sett det så svart på hvitt at det virkelig er en forskjell mellom de to ordene.

Tror faktisk jeg kan prestere å si at vi har laget blåbærmuffens....

og

Her er det noe muffins....!

Og jeg som vanligvis er ganske så presis med hvordan jeg bruker ordene!

Jeg har sagt muffins et par ganger der jeg mente muffens, og det er ikke gøy når det skjer ved et uhell ;)

Som da jeg sa at ungene hadde plukket løvetenner...

Skrevet

Jeg har sagt muffins et par ganger der jeg mente muffens, og det er ikke gøy når det skjer ved et uhell ;)

Som da jeg sa at ungene hadde plukket løvetenner...

Ja men.... Det heter da løvetenner i flertall vel? Det sier jaffal jeg :-)

Hva skal en ellers si? Løvetanner?

AneM1365380603
Skrevet

Ja men.... Det heter da løvetenner i flertall vel? Det sier jaffal jeg :-)

Hva skal en ellers si? Løvetanner?

Jeg ble i allefall hånflirt av, he he.

"Ungene plukket masse løvetann i dag". Jeg vet ikke. Jeg sier i uansett ikke løvetenner igjen ;) (Trur eg)

Natta!

Skrevet

Jeg ble i allefall hånflirt av, he he.

"Ungene plukket masse løvetann i dag". Jeg vet ikke. Jeg sier i uansett ikke løvetenner igjen ;) (Trur eg)

Natta!

Nei, ikke vet jeg! Morsan har sikkert svaret...!

Natta! Må legge meg jeg også. Ble litt mye rødvin på meg i kveld - og en Margarita på toppen :-D

Sov godt!

Skrevet

Natta! Må legge meg jeg også. Ble litt mye rødvin på meg i kveld - og en Margarita på toppen :-D

Sov godt!

Klart! :-)

Det heter løvetanner, hvis du snakker om blomsten, men løvetenner hvis du snakker om dyrets tanngard.

Med det samme kan jeg nevne at livmor i flertallsform blir livmorer, og ikke livmødre, som en av legene på TV3 doku'en Sykehuset sa forleden:-)

Skrevet

Sov godt!

Forresten: Natta!! :-)

Skrevet

Det heter løvetanner, hvis du snakker om blomsten, men løvetenner hvis du snakker om dyrets tanngard.

Med det samme kan jeg nevne at livmor i flertallsform blir livmorer, og ikke livmødre, som en av legene på TV3 doku'en Sykehuset sa forleden:-)

Ok da - visste at du kom med fasiten!!!

(men det betyr ikke at jeg kommer til å si løveTANNER heretter)

Natta!

candyqueen_83
Skrevet

Ja, men det er noe annet. Det er gjerne i et litt annet tonefall.

candyqueen_83
Skrevet

Det heter vel ikke LøvetannER? Må bli Løvetann.

Skrevet

Har ikke sett dette programmet.

Hva mener du med at maten var like fin 4 år etterpå?

Maten ble ikke dårlig, rynkete, eller muglet..

Den holdt seg like godt....

Gjest singsing
Skrevet

Jeg har spist der en gang i et barneselskap, det kommer aldri til å skje igjen. Det at maten er billig er ikke et godt nok argument til at jeg stapper i meg hva som helst. Den burgeren jeg spiste da var rett og slett forferdelig. Milkshaken var derimot god :)

Skrevet

Her er det heldigvis ikkje en McDonalds sjappe i mils omkrets, de selger "møkkamat"!

Skrevet

Nå er ikke akkurat Mc Donald's det sunneste alternativet i verden, men skal ærlig innrømme at jeg liker maten derfra! Særlig er det godt som fyllemat!

Skrevet

Det smaker meg veldig godt av og til, men jeg er glad vi må reise et stykke for å komme til en McDonald´s. Jeg spiste mye mer slik søppelmat da jeg bodd i Oslo. Det dynker jo maten i glutamatkrydder eller hva det er for å få oss hekte og til å spise mye mer enn vi ellers ville gjort. Ellers er jo mat med leke til en uimotståelig kombinasjon for unger. Det har virkelig funnet måten å sikre neste generasjon kunder.

Jeg liker særlig godt herr McFeast. Han og jeg har en date ca en gang hver 6.uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...