Gå til innhold

McDonald's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det smaker meg veldig godt av og til, men jeg er glad vi må reise et stykke for å komme til en McDonald´s. Jeg spiste mye mer slik søppelmat da jeg bodd i Oslo. Det dynker jo maten i glutamatkrydder eller hva det er for å få oss hekte og til å spise mye mer enn vi ellers ville gjort. Ellers er jo mat med leke til en uimotståelig kombinasjon for unger. Det har virkelig funnet måten å sikre neste generasjon kunder.

Jeg liker særlig godt herr McFeast. Han og jeg har en date ca en gang hver 6.uke.

Mia er tatt av plakaten, godt jobba! Det feires, går jeg ut fra?

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• tonie

6

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg elsker cheeseburgeren derfra, særlig relishen. Heter det det? Ikke dressingen, men det gusjegrønne som smaker litt syrlig. Men jeg spiser veldig sjelden på sånne sjapper, finnes ikke heromkring.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit, men jeg får ofte mageknip når jeg har spist der. Antagelig fordi det er en litt stressende spise-situasjon hvor vi skal ha noe mat i farta.

Jeg har aldri lyst på McDonaldsmat, da, det er mere praktiske årsaker når vi spiser der.

Gjest baremei
Skrevet

Maten ble ikke dårlig, rynkete, eller muglet..

Den holdt seg like godt....

Da må det jo være kjempebra mat mot aldring;o)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg synes cheeseburgeren deres er veldig god. Og Mc Flurry!

:-9 Men det er svært sjelden jeg spiser der, en gang i året kanskje.

Skrevet

Det heter vel ikke LøvetannER? Må bli Løvetann.

http://tux.aftenposten.no/spraak/spraak?action=question&id=180

Dette er det Hegge sier om saken.

"Planten, altså Taraxacum officinale, heter i flertall løvetann eller løvetanner . Hvis det høres for merkelig, kan man jo feige ut, som det heter, og skrive løvetannblomster eller løvetannplanter . Eller løvetannrøtter, hvis det er dem man slåss mot."

Skrevet

Hender vi kjører innom en drive-in hvis vi er nødne på noe mellommat - hvis det er lenge til middag. Da spiser jeg toast. MC feast går an og, hvis vi er på shopping og ikke gidder lage middag.. Men jeg blir småkvalm av burgere derfra, og fort sulten igjen - så er jo egentlig bare dritt mam dytter i seg, så skjønner ikke vitsen med å spise det. Sjelden jeg spiser der..

Skrevet

Her i byen er vi så heldige å ha en god Thai-restuarant (kafeteria) ved siden av McDonalds. Så jentungen får McDonaldsmat som ho tar med inn på Thai-restauranter der vi spiser:-)

McDonalds er kun for å overleve!!!

Skrevet

Da må det jo være kjempebra mat mot aldring;o)

*LOL*

Skrevet

tonie er en dame med makt! ;-)

Skrevet

Jeg så det, og det var nesten så jeg fikk litt dårlig samvittighet, men bare nesten. Jeg synes det er utrolig at en såpass rutinert artist ikke selv klarer å se at hun overeksponerer seg så til de grader. Du skal være helt utenom det vanlige interessant for at folk skal orke så store doser av deg og enda ønske seg mer. Hvorfor skal vi betale for å få "Alt om Mia"? Det har vi jo fått forlengst, og så spennende er det vel ærlig talt ikke.

Skrevet

tonie er en dame med makt! ;-)

Hehe. Jeg er den ungen som sier at keiseren er naken;)

Skrevet

Hvis jeg er skikkelig sulten kan en McFeast Meny smake godt. Er jeg bare litt sulten, orker jeg ikke Mc Donalds :-/

Gjest ViViola
Skrevet

Vel, jeg ble veldig kvalm sist vi var på McD - for da så jeg kaloriinnholdet i de ulike burgerne på baksiden av papiret som lå på brettet.

Så - no more McD for mitt vedkommende!

Skrevet

Ja, den har jeg sett. Det var direkte ekkelt, men jeg var ikke akkurat overrasket.

Men hva i all verden liker du ved McDonald's? Sånn, i forhold til for eksempel en medium stekt biff og salat på en god restaurant? Eller til og med en salat kjøpt på plastboks på bensinstasjonen... ;)

Mc Donalds er veldig praktisk når man er to voksne og tre barn (hvorav en en svært kresen) som skal spise en kjapp lunsj i løpet av shoppingrunden på lørdag ;) Finnes ikke billigere alternativer og maten spises opp av alle fem :)

Gjest Elextra
Skrevet

McDonald's er bare en nødløsning, som benyttes enkelte ganger. Barna digger det.

Er jeg sulten, smaker det ganske godt, spesielt dagen derpå. Men en velger vel McDonald's for at det skal gå kjapt, ikke fordi en forventer en gourmetopplevelse.

Skrevet

Jeg så det, og det var nesten så jeg fikk litt dårlig samvittighet, men bare nesten. Jeg synes det er utrolig at en såpass rutinert artist ikke selv klarer å se at hun overeksponerer seg så til de grader. Du skal være helt utenom det vanlige interessant for at folk skal orke så store doser av deg og enda ønske seg mer. Hvorfor skal vi betale for å få "Alt om Mia"? Det har vi jo fått forlengst, og så spennende er det vel ærlig talt ikke.

Ja, men likevel er jeg faktisk overrasket over at billettsalget var SÅ dårlig. Det var jo skandaløst dårlig. Har du hacket deg inn på billettluka.no?

Jeg skjønner jo at folk er lei av henne osv., men nå synes jeg faktisk synd på henne. Tenk å bli tatt av etter én forestilling, hvor ofte skjer det?

Skrevet

Ja, men likevel er jeg faktisk overrasket over at billettsalget var SÅ dårlig. Det var jo skandaløst dårlig. Har du hacket deg inn på billettluka.no?

Jeg skjønner jo at folk er lei av henne osv., men nå synes jeg faktisk synd på henne. Tenk å bli tatt av etter én forestilling, hvor ofte skjer det?

Ja, dette var ekstremt.

Men det sto noe i en eller annen artikkel om at investorene ikke hadde penger til å la det gå en stund uten forhåndssalg - fte lar de nye show gå med tap en stund for å 'etablere' seg i markedet, ble det sagt.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg liker det jeg, en sjelden gang. Vi har ikke McD her, så det er ikke ofte vi spiser der. En sjelden gang, helt OK. Jeg blir mett, det er kjapt og enkelt.

Jeg fortrekker helt klart en god biff, og velger ikke McD når jeg er ute etter en god middag.

De gangene McD-mat har smakt nydelig er når jeg er innlagt på Riksen i ukesvis, og endelig i form til å tusle ned på McDonalds og få noe junk (den ligger rett nedenfor). Da er det godt da. Tror det egentlig er psykisk og at det er godt bare fordi at jeg selv har valgt maten. Sykehusmat er greitt det, men blir lei når en aldri får velge selv.

Skrevet

''Hvorfor skal vi betale for å få "Alt om Mia"? Det har vi jo fått forlengst''

Så sant, så sant, selv om jeg langtfra irriterer meg så mye som du gjør.

Men det har blitt fryktelig mye Mia i det siste.

Jeg stusser også ver at hun feirer "40 år på scenen" - har det ikke stått noe om at denne "debuten" var i en skoleforestilling eller noe??

Hvis min sønn skulle bli artist som noen-og-tyve, synes jeg det er å trekke det forlang å si at hans artistkarriére startet da han deltok i juleavslutningen i første klasse;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...