Gå til innhold

McDonald's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette var ekstremt.

Men det sto noe i en eller annen artikkel om at investorene ikke hadde penger til å la det gå en stund uten forhåndssalg - fte lar de nye show gå med tap en stund for å 'etablere' seg i markedet, ble det sagt.

Chat Noir er et "tungt" sted. Showene der markedsføres med bl.a. hotellpakker over hele (øst)landet via en masse kanaler.

Det er derfor det står "utsolgt" på de fleste fredager og lørdager nesten med én gang et nytt show settes opp der, spesielt om høsten. Det er mange firmaer (og enkeltpersoner) som har tradisjon for kombinasjonen forestilling / julebord / shopping i Oslo hver eneste høst.

Tror ikke Mia treffer det "alle våre ansatte skal bli fornøyd"-markedet. Rart at ikke noen av proffene innså at dette kunne bli en overdose, siden nesten alle vanlige mennesker har sett det forlengst.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

13

• morsan

12

• tonie

6

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Chat Noir er et "tungt" sted. Showene der markedsføres med bl.a. hotellpakker over hele (øst)landet via en masse kanaler.

Det er derfor det står "utsolgt" på de fleste fredager og lørdager nesten med én gang et nytt show settes opp der, spesielt om høsten. Det er mange firmaer (og enkeltpersoner) som har tradisjon for kombinasjonen forestilling / julebord / shopping i Oslo hver eneste høst.

Tror ikke Mia treffer det "alle våre ansatte skal bli fornøyd"-markedet. Rart at ikke noen av proffene innså at dette kunne bli en overdose, siden nesten alle vanlige mennesker har sett det forlengst.

''Rart at ikke noen av proffene innså at dette kunne bli en overdose, siden nesten alle vanlige mennesker har sett det forlengst.''

Enig.

Skrevet

Ja, men likevel er jeg faktisk overrasket over at billettsalget var SÅ dårlig. Det var jo skandaløst dårlig. Har du hacket deg inn på billettluka.no?

Jeg skjønner jo at folk er lei av henne osv., men nå synes jeg faktisk synd på henne. Tenk å bli tatt av etter én forestilling, hvor ofte skjer det?

Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke har minste peiling på hacking, så der er jeg helt uskyldig;)

Jeg synes også det er underlig at hun har solgt SÅ få billetter. Det trodde jeg virkelig ikke skulle skje. Hun virker tøff, så hun kommer seg nok over dette. Det må være en forferdelig nedtur for alle som har stått på og jobbet for å få til denne forestillingen, men vi får tro at andre har lært et og annet om hvordan ting ikke bør gjøres, ikke minst at man ikke skal la folk spise seg stappmette før måltidet er på bordet.

Skrevet

Det smaker meg veldig godt av og til, men jeg er glad vi må reise et stykke for å komme til en McDonald´s. Jeg spiste mye mer slik søppelmat da jeg bodd i Oslo. Det dynker jo maten i glutamatkrydder eller hva det er for å få oss hekte og til å spise mye mer enn vi ellers ville gjort. Ellers er jo mat med leke til en uimotståelig kombinasjon for unger. Det har virkelig funnet måten å sikre neste generasjon kunder.

Jeg liker særlig godt herr McFeast. Han og jeg har en date ca en gang hver 6.uke.

Har du link til at de dynker maten med Glutamat?

Tror du skal få problemer med å bevise det, men ...

Skrevet

Jeg har hatt McChicken idag jeg. :) Høstferie her, så har tatt med ungene. Stor stas.

Syns det kan gå an en sjelden gang, men er ikke noe jeg orker å spise for ofte nei. Blir litt sånn halvkvalm av det, kan være enig i det.

Unntak: Dagen etter en fuktig aften, da er det kanongodt med McDonalds mat.... ;)

Skrevet

Noe er det de putter i den, for det er vel neppe fordi maten er så mye bedre enn annen mat at vi blir hekta så fort. Jeg opplever samme sak når jeg krydrer med glutamat hjemme. Vi spiser mye mer enn vanlig selv om det egentlig ikke smaker så mye bedre.

Skrevet

Men ja, det blir nok vanskelig å bevise:)

Skrevet

Har spist McDonald's pizza et par ganger, men Grandiosa smaker mye bedre!

Skrevet

Grandiosa er utrolig fælt, synes jeg.

candyqueen_83
Skrevet

McDonaldspizza? Hva er det?

Skrevet

Mc Donaldspizza har jeg aldri hørt om, men jeg foretrekker helt klart vanlig Mc Donaldsmat framfor Grandiosa-pizza!! Jeg skal være grådig sulten for å kose meg med en grandis :-/

Skrevet

Da må det jo være kjempebra mat mot aldring;o)

Hihi, ikke sant!!

;0)

Skrevet

Jeg fikk bare kjempelyst på burger når jeg så han stappa i seg :o)

Hehe det gjorde jeg også! Jeg så den sammen med min kusine da jeg var å besøkte henne i utlandet. Rett ved siden av der hun bodde var det McDonalds... så vi stoppet filmen.. dro og kjøpte Maccern mat.. tok det med oss hjem og satt og spiste det mens vi så resten av filmen ;-) Nam!

Skrevet

ååå jeg elsker sånn mat, sikkert fordi jeg bare er litt voksen;)

Skal til søta bror en dag og der har de max og den slår både mcdonald og burger king.

Den hærlige dippesausen med surcrem og pepper anbefales til pomfrien.

http://www.max.se/

candyqueen_83
Skrevet

Hehe det gjorde jeg også! Jeg så den sammen med min kusine da jeg var å besøkte henne i utlandet. Rett ved siden av der hun bodde var det McDonalds... så vi stoppet filmen.. dro og kjøpte Maccern mat.. tok det med oss hjem og satt og spiste det mens vi så resten av filmen ;-) Nam!

Nam :o) Filmen gjelder jo ikke oss da ;O) Hehe. Spiser jo ikke på macern hveeer dag :o)

candyqueen_83
Skrevet

ååå jeg elsker sånn mat, sikkert fordi jeg bare er litt voksen;)

Skal til søta bror en dag og der har de max og den slår både mcdonald og burger king.

Den hærlige dippesausen med surcrem og pepper anbefales til pomfrien.

http://www.max.se/

Å, det så godt ut ;O) Hvilken restaurant er nærmest Oslo? Ingen nærmere enn Karlstad, og Göteborg?

Skrevet

Nam :o) Filmen gjelder jo ikke oss da ;O) Hehe. Spiser jo ikke på macern hveeer dag :o)

Nettopp! Og derfor spiser jeg det med god samvittighet de gangene jeg spiser McDonalds :)

Søren nå fikk jeg sykt lyst på Maccern mat, istedet for laks som står på middagsmenyen idag. Men men laks blir nok godt det også! :)

candyqueen_83
Skrevet

Nettopp! Og derfor spiser jeg det med god samvittighet de gangene jeg spiser McDonalds :)

Søren nå fikk jeg sykt lyst på Maccern mat, istedet for laks som står på middagsmenyen idag. Men men laks blir nok godt det også! :)

Samme her. Sei står på menyen :o) Vi får være sunne i dag da. og unne oss en burger til helga :o)

Skrevet

Samme her. Sei står på menyen :o) Vi får være sunne i dag da. og unne oss en burger til helga :o)

Ja jeg tror det må bli maccern på søndag gitt ;-)

Perfekt dagen derpå mat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...