Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en veldig god venninne som er på besøk her når ho har 1/2 års bursdag. Vi skal da treffes denne dagen og gå ut å spise middag. Tenkte jeg skulle finne på noe artig å gi henne. Ikke en vanlig bursdagspresang. Det gir vi jo selvsagt ikke på 1/2-års dager. Men en litt artig ting.

Husker at pappa fikk 1/2 kopp en gang. Så noe i den retningen hadde vært artig. Evt. å bake 1/2 kake, men det funker liksom ikke helt ettersom vi skal gå ut å spise. Noen som har noen geniale ideer her?

Skrevet

Gi en halv lottokupong ;)

Hilsen lottojenta :)

Det er jo mulig. Evt. et halvt flaxlodd e.l. (Kan jo brette det pent og skrive at halvparten er til henne, og halparten er min. Så får vi håpe på en stor gevinst som vi kan dele. *ler*)

Skrevet

Det er jo mulig. Evt. et halvt flaxlodd e.l. (Kan jo brette det pent og skrive at halvparten er til henne, og halparten er min. Så får vi håpe på en stor gevinst som vi kan dele. *ler*)

Litt utspekulert kan man være hehe. Sats på toppgevinsten da ;)

Skrevet

Litt utspekulert kan man være hehe. Sats på toppgevinsten da ;)

Selvsagt. Alt annet er uvesentlig. Så kan vi jo avtale at gevinsten skal brukes på f.eks. en fin tur sammen. *drømmer meg til varmere strøk*

Skrevet

Hva mener du, feirer dere bursdagen til folk når det er seks måneder siden bursdagen?

Skrevet

Hva mener du, feirer dere bursdagen til folk når det er seks måneder siden bursdagen?

Vi synes at dette er en god anledning til å gå ut å spise en middag sammen. Og da tenkte jeg at jeg kunne gjøre noe sprell da vet du:-)

Gjest Hehehehehehehheeheheheh
Skrevet

Feire halvtårsdag har jeg aldri gjort...

Er det noe å feire liksom?

Babyen min ble nettopp et halvt år, men vi feiret det ikke da. Mamma ringte og gratulerte :)

Gjest Halvtårskrisa
Skrevet

Halvtårs dag, gå ut på restaurant - så deler dere regninga i to, fifty fifty ;D

Så kan hun få en overraskelse, et sånnt vennskapssmykke som man deler i to.... så får hun ene halvdelen.

Skrevet

Feire halvtårsdag har jeg aldri gjort...

Er det noe å feire liksom?

Babyen min ble nettopp et halvt år, men vi feiret det ikke da. Mamma ringte og gratulerte :)

Det er jo ikke en feiring. Men en god grunn til å treffes og spise en middag. Men det hadde vært artig å finne på noe sprell da. Godt å ha noe å le av vet du:-)

Skrevet

Halvtårs dag, gå ut på restaurant - så deler dere regninga i to, fifty fifty ;D

Så kan hun få en overraskelse, et sånnt vennskapssmykke som man deler i to.... så får hun ene halvdelen.

Det blir nok en del folk som skal samles den dagen. Ellers var det jo kult å foreslå å dele redninga på to *ler* Må skrive opp det bak øret....

Vennskapssmykke var jo en ide. En typisk ting som skal deles. Finnes det å få kjøpt billig et sted??? Helt greit om det bare er billig juggel. Dette skal jo kun være for å ha det artig:-)

Skrevet

Vi synes at dette er en god anledning til å gå ut å spise en middag sammen. Og da tenkte jeg at jeg kunne gjøre noe sprell da vet du:-)

Ok, har aldri hørt noen feire en halv bursdag!

Skrevet

Det blir nok en del folk som skal samles den dagen. Ellers var det jo kult å foreslå å dele redninga på to *ler* Må skrive opp det bak øret....

Vennskapssmykke var jo en ide. En typisk ting som skal deles. Finnes det å få kjøpt billig et sted??? Helt greit om det bare er billig juggel. Dette skal jo kun være for å ha det artig:-)

Det har jeg nettopp sett på barneavd. på Lindex tror jeg

Skrevet

jeg kjenner en som pleier/pleidde feire 1/2-årsdag. Han fikk nok bare presang av foreldrene den dagen. Hans samboer er forøvrig født på 1/2-årsdagen hans.

Skrevet

Det har jeg nettopp sett på barneavd. på Lindex tror jeg

Kult. Skal sjekkes:-) Der koster det nok ikke mange kronene heller.

Skrevet

jeg kjenner en som pleier/pleidde feire 1/2-årsdag. Han fikk nok bare presang av foreldrene den dagen. Hans samboer er forøvrig født på 1/2-årsdagen hans.

Tror ikke venninna mi får presanger av noen. Men det betyr jo ikke at man ikke kan ha det litt artig alikevel:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...