Gå til innhold

Boffaris, uttalelse

Gjest husip

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina

Kan hende det ligger i kjøledisken, under "sjiraffstuing" :-)

Ja, man får så mye rart i butikken nå om dagen, jeg tror sannelig at jeg fant krokodillebiffer i frysedisken på Mega her om dagen.

Hilsen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Bookworm

8

• Jølsen

5

• pekkaline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ja, man får så mye rart i butikken nå om dagen, jeg tror sannelig at jeg fant krokodillebiffer i frysedisken på Mega her om dagen.

Hilsen ;-)

Jeg har spist krokodille - i gryteform, faktisk ganske godt. Men jeg holder meg unna sjiraffstuingen en stund altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist krokodille - i gryteform, faktisk ganske godt. Men jeg holder meg unna sjiraffstuingen en stund altså...

Hadde de enda nøyd seg med en ordinær sjiraff-slakting, så, men med sprengning ser jeg for meg at stuingen blir full av både beinbiter og pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Jeg liker ikke krokodiller, hverken i levende eller død form og heller ikke krokodilleskinn.

Synes de er grusomme, og derfor tror jeg de har grusom smak, men alt er et spørsmål om smak og behag.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Hadde de enda nøyd seg med en ordinær sjiraff-slakting, så, men med sprengning ser jeg for meg at stuingen blir full av både beinbiter og pels.

Og så blir det vanskelig å samle opp restene fra bakken, så massen blir vel full av både jord, blader og annet rask.

Nei takke meg til kålstuing med kjøttkaker, det vet man hva er.

Hilsen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke krokodiller, hverken i levende eller død form og heller ikke krokodilleskinn.

Synes de er grusomme, og derfor tror jeg de har grusom smak, men alt er et spørsmål om smak og behag.

Hilsen

Ikke alle krokodiller er grusomme, da, selv om sangen om dem kan være det;-)

http://www.star-channel.de/images/groups/schnappi-das-kleine-krokodil.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så blir det vanskelig å samle opp restene fra bakken, så massen blir vel full av både jord, blader og annet rask.

Nei takke meg til kålstuing med kjøttkaker, det vet man hva er.

Hilsen ;-)

''massen blir vel full av både jord, blader og annet rask.''

Speiderkrydder kalte vi slikt da jeg var med i speider'n!

Enskjønt det dreide seg da kun om det som blåste oppi grytene - vi brukte ikke å slenge maten i bakken eller foreta noen form for slakting av dyr;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen

Smaker kylling:-) Litt som menneskekjøtt, har jeg hørt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkludert tannpirkere og tanntråd, veldig praktisk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkludert tannpirkere og tanntråd, veldig praktisk:-)

Noen av de tannpirkerne kan nok tenkes å være i Tore Skogman-størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Boffaris som egentlig bare er et anagram for noe annet festlig:)''

Aha!! ;-)

FAR, SI BOF! (altså en anmdning om at far må bjeffe litt forsiktig)

Men aller helst tror jeg det er denne:

BA FOR FIS

hm... trollemor sier jo ajajajaj BOFF... kanskje det er trollmat han vil ha, altså er ikke det reklame for tannfemiddag? Fjordland middag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 16 år senere...
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tenker du på denne?

Tråden er 16 år gammel, så ikke regn med respons. Se gjerne på datoen før du svarer på innlegg som ikke ligger på forsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...