morsan Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Artikkelen nedenfor spør: "Kan seks ord fortelle en hel historie? " Og den fortsetter med at Ernest Hemingway klarte det, og resultatet ble en mini-novelle som ble hans personlige favoritt: "For sale: baby shoes, never worn". Andre eksempler som nevnes er: "Som voksen ble barndommen hans verre." "Hun dekker fremdeles på til begge." Og også slike Erlend Loe'ske setninger som : "Suksess, karriere, barn, status. Leve? Faen!" http://www.aftenposten.no/amagasinet/article2685921.ece Har DU et forslag til en historie med bare seks ord? 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, men spørsmålet er hva du skal bruke det til? 0 Siter
Gjest plagiat og det som verre er Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, men spørsmålet er hva du skal bruke det til? Er du redd noen skal stjele romanen din?) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Ja, men spørsmålet er hva du skal bruke det til? Lese den. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Er du redd noen skal stjele romanen din?) Litt. Hvis jeg hadde skrevet noe som jeg allerede hadde gitt ut! 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Den straffedes sannhet kom aldri frem. Er det noe sånn du mener? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Den straffedes sannhet kom aldri frem. Er det noe sånn du mener? Ja! .-) Bra!! 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ja! .-) Bra!! Jeg husker ikke hva denne type genre heter, men hvis jeg finner det ut skal jeg fortelle deg det. Da kan du kanskje søke deg frem til flere! 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg husker ikke hva denne type genre heter, men hvis jeg finner det ut skal jeg fortelle deg det. Da kan du kanskje søke deg frem til flere! Lynfiksjon (flash fiction) http://no.wikipedia.org/wiki/Lynfiksjon 0 Siter
Gjest syvertsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Mannen ble født, sprang og døde. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Mannen ble født, sprang og døde. Mannen fødte, sprang derfra og "hallelujah". Det er jo ikke ofte man ser menn som føder. 0 Siter
laban Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er aaaltfor ordrik til å klare meg med bare seks ord... Da blir det melodrama av typen Begravelsesbyrået ga verken søskenmoderasjon eller barnerabatt Politiet kjørte sykkelvraket hjem til foreldrene Hun ville blitt en pen jente (Det siste er litt juks. Det er en variant av noe fra Alice Hoffmans "Stjerner lyser hvite". Den Aidssyke ungjenta er tilfreds med å få av tannreguleringen og tenker at "hun ville ha blitt pen".) Nå viser jeg vel at jeg under den pragmatiske overflaten egentlig er nokså morbid - pass på at NHD ikke får se tråden... 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er aaaltfor ordrik til å klare meg med bare seks ord... Da blir det melodrama av typen Begravelsesbyrået ga verken søskenmoderasjon eller barnerabatt Politiet kjørte sykkelvraket hjem til foreldrene Hun ville blitt en pen jente (Det siste er litt juks. Det er en variant av noe fra Alice Hoffmans "Stjerner lyser hvite". Den Aidssyke ungjenta er tilfreds med å få av tannreguleringen og tenker at "hun ville ha blitt pen".) Nå viser jeg vel at jeg under den pragmatiske overflaten egentlig er nokså morbid - pass på at NHD ikke får se tråden... Bra skrevet! 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er aaaltfor ordrik til å klare meg med bare seks ord... Da blir det melodrama av typen Begravelsesbyrået ga verken søskenmoderasjon eller barnerabatt Politiet kjørte sykkelvraket hjem til foreldrene Hun ville blitt en pen jente (Det siste er litt juks. Det er en variant av noe fra Alice Hoffmans "Stjerner lyser hvite". Den Aidssyke ungjenta er tilfreds med å få av tannreguleringen og tenker at "hun ville ha blitt pen".) Nå viser jeg vel at jeg under den pragmatiske overflaten egentlig er nokså morbid - pass på at NHD ikke får se tråden... :-) Flotte eksempler! :-) 0 Siter
Gjest Syvertsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Mannen fødte, sprang derfra og "hallelujah". Det er jo ikke ofte man ser menn som føder. Mannen ble født, levde og døde. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Han glemte dessverre å sikre stigen. Denne har fem ord: Etter familiedrapet tok han selvmord. 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Mannen ble født, levde og døde. Mannen giftet seg, og døde senere. 0 Siter
Gjest prøver meg:) Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Hun fikk alvorlige frostskader i skolegården Nedstøvede pensjonister venter tålmodig bak blondegardiner 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Hun fikk alvorlige frostskader i skolegården Nedstøvede pensjonister venter tålmodig bak blondegardiner Takk for bidrag! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Han glemte dessverre å sikre stigen. Denne har fem ord: Etter familiedrapet tok han selvmord. Du kan få sistnevnte til å bli en seksords ved å legge inn en liten orddelingsfeil;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.