Gjest Det er vel opplagt hvem jeg er... Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg fikk det godt etter skilsmissen. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Jeg fikk det godt etter skilsmissen. Bra forslag:-) Man må ikke la seg knekke hvis man ikke er nøtt! :-) 0 Siter
Gjest Det er vel opplagt hvem jeg er... Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Bra forslag:-) Man må ikke la seg knekke hvis man ikke er nøtt! :-) Og ikke hvis man er nøtt heller ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Og ikke hvis man er nøtt heller ;-) ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Han er døv, men hører godt. ! :-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Han er døv, men hører godt. Da jeg vokste opp, spurte faren min oss, når vi ikke hørte på hva han sa: "Er du vildøv?" Hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Da jeg vokste opp, spurte faren min oss, når vi ikke hørte på hva han sa: "Er du vildøv?" Hilsen Det er nok mange foreldre som snakker "for døve ører" ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Det er nok mange foreldre som snakker "for døve ører" ;-) Mine foreldre brukte uttrykket "lesshørt" istedenfor "tunghørt". Uttrykket kan nok best oversettes med at man later som om man ikke hører....;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Mine foreldre brukte uttrykket "lesshørt" istedenfor "tunghørt". Uttrykket kan nok best oversettes med at man later som om man ikke hører....;-) Det var et nytt uttrykk 0 Siter
Gjest Appelsintre Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Maratonløpersken valgte skilpadde som kjæledyr. Den gamle psykiateren lengtet etter blomstermedisin. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det er nok mange foreldre som snakker "for døve ører" ;-) ''Det er nok mange foreldre som snakker "for døve ører" ;-)'' Det hender at spesielt Poden har ørene bare til pynt ja... *Sukk* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 ''Det er nok mange foreldre som snakker "for døve ører" ;-)'' Det hender at spesielt Poden har ørene bare til pynt ja... *Sukk* Kjenner til den der, ja ;-) 0 Siter
laban Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det er nok mange foreldre som snakker "for døve ører" ;-) Når jeg svarer på småbarnsforum anbefaler jeg alltid at de ikke skal bekymre seg før de får dårlig respons på hviskende spørsmål av typen "vil du ha en is?" Derimot er det heeelt normalt med total døvhet for utsagn av typen "nå er det sengetid". 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Når jeg svarer på småbarnsforum anbefaler jeg alltid at de ikke skal bekymre seg før de får dårlig respons på hviskende spørsmål av typen "vil du ha en is?" Derimot er det heeelt normalt med total døvhet for utsagn av typen "nå er det sengetid". Jepp:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.