pekkaline Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 har fylt opp butikken med nisser.................... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jøss - flere enn de som allerede jobber der??? 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jøss - flere enn de som allerede jobber der??? LOL 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 LOL Jeg registrerer at du ikke protesterer. :-) 0 Siter
Speak Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Verden er gal. Julemarsipanen lå i hylla også.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Jøss - flere enn de som allerede jobber der??? Nei, det var de jeg mente! Hehe, neida, men de også ja 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg registrerer at du ikke protesterer. :-) Moi? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Moi? Tolket deg dithen at du heller ikke hadde allverdens opplevelser av positiv karakter på Plantasjen - men jeg kan jo ha overtolket ditt LOL. :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Nei, det var de jeg mente! Hehe, neida, men de også ja He-he, Plantasjen er billig - og det er det. Kundebehandling er fremmedord, tror jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Tolket deg dithen at du heller ikke hadde allverdens opplevelser av positiv karakter på Plantasjen - men jeg kan jo ha overtolket ditt LOL. :-) Nah, ikke noen spesielle negative erfaringer, altså.:-) Mest bare at det var en veldig morsom kommentar! :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Nah, ikke noen spesielle negative erfaringer, altså.:-) Mest bare at det var en veldig morsom kommentar! :-) :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 :-) Men jeg har egentlig ikke hatt så mye _bruk_ for kundeservice mens jeg har vært der - da har jeg ruslet rundt og plukket med meg det jeg vil ha og gått i kassen og betalt. Har ikke 'satt dem på prøve' ved å skulle ha store ting og/eller bestillingsvarer, ei heller masse spørsmål om produktet osv.;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Men jeg har egentlig ikke hatt så mye _bruk_ for kundeservice mens jeg har vært der - da har jeg ruslet rundt og plukket med meg det jeg vil ha og gått i kassen og betalt. Har ikke 'satt dem på prøve' ved å skulle ha store ting og/eller bestillingsvarer, ei heller masse spørsmål om produktet osv.;-) Jeg har gjentatte ganger prøvd å få hjelp der; det går rykter om at de har en gartner ansatt, men han har ingen sett noengang. Med ny hage som skulle opparbeides helt fra steingrunnen av, trengte vi hjelp. Vi gav opp, kan man si. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Og det gjorde de vel allerede for en tre fire uker siden. Hvertfall enkelte butikker. Unnskyldningen var at da slapp de permitere de ansatte. Siden det nå er en litt stelle periode. Sånn midt mellom høysesongene. Når det gjelder marsipanen, så går det vel litt på det samme. de må selge såpass mye av den for at det skal lønne seg å lage, derfor må de hive dem ut i butikkene fortest mulig... 0 Siter
Sofline Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 O jul med din glede..... Om fem år begynner de allerede i juni. Takk for advarselen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 O jul med din glede..... Om fem år begynner de allerede i juni. Takk for advarselen! Så kan vi feire juLiaften (halvt år før jul) å likegodt bli ferdig med det. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Så kan vi feire juLiaften (halvt år før jul) å likegodt bli ferdig med det. Ja, det er nok en grunn til at det heter JULi. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 ... og Rema har begynt å selge pepperkaker! Tåpent! 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 ... og Rema har begynt å selge pepperkaker! Tåpent! Fanken... huff da Er der de boksene med rødt lokk? Åh for de er bare kjempegode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.