Gå til innhold

Plantasjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fylt opp butikken med nisser....................

Gjest ViViola
Skrevet

Jøss - flere enn de som allerede jobber der???

Skrevet

LOL

Gjest ViViola
Skrevet

LOL

Jeg registrerer at du ikke protesterer.

:-)

Skrevet

Nei, det var de jeg mente! Hehe, neida, men de også ja :)

Skrevet

Jeg registrerer at du ikke protesterer.

Moi?

Gjest ViViola
Skrevet

Moi?

Tolket deg dithen at du heller ikke hadde allverdens opplevelser av positiv karakter på Plantasjen - men jeg kan jo ha overtolket ditt LOL.

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, det var de jeg mente! Hehe, neida, men de også ja :)

He-he, Plantasjen er billig - og det er det. Kundebehandling er fremmedord, tror jeg.

Skrevet

Tolket deg dithen at du heller ikke hadde allverdens opplevelser av positiv karakter på Plantasjen - men jeg kan jo ha overtolket ditt LOL.

Nah, ikke noen spesielle negative erfaringer, altså.:-) Mest bare at det var en veldig morsom kommentar! :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Nah, ikke noen spesielle negative erfaringer, altså.:-) Mest bare at det var en veldig morsom kommentar! :-)

Skrevet

Men jeg har egentlig ikke hatt så mye _bruk_ for kundeservice mens jeg har vært der - da har jeg ruslet rundt og plukket med meg det jeg vil ha og gått i kassen og betalt.

Har ikke 'satt dem på prøve' ved å skulle ha store ting og/eller bestillingsvarer, ei heller masse spørsmål om produktet osv.;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Men jeg har egentlig ikke hatt så mye _bruk_ for kundeservice mens jeg har vært der - da har jeg ruslet rundt og plukket med meg det jeg vil ha og gått i kassen og betalt.

Har ikke 'satt dem på prøve' ved å skulle ha store ting og/eller bestillingsvarer, ei heller masse spørsmål om produktet osv.;-)

Jeg har gjentatte ganger prøvd å få hjelp der; det går rykter om at de har en gartner ansatt, men han har ingen sett noengang.

Med ny hage som skulle opparbeides helt fra steingrunnen av, trengte vi hjelp. Vi gav opp, kan man si.

Skrevet

Og det gjorde de vel allerede for en tre fire uker siden. Hvertfall enkelte butikker. Unnskyldningen var at da slapp de permitere de ansatte. Siden det nå er en litt stelle periode. Sånn midt mellom høysesongene.

Når det gjelder marsipanen, så går det vel litt på det samme. de må selge såpass mye av den for at det skal lønne seg å lage, derfor må de hive dem ut i butikkene fortest mulig...

Skrevet

O jul med din glede.....

Om fem år begynner de allerede i juni. Takk for advarselen!

Skrevet

O jul med din glede.....

Om fem år begynner de allerede i juni. Takk for advarselen!

Så kan vi feire juLiaften (halvt år før jul) å likegodt bli ferdig med det.

Skrevet

Så kan vi feire juLiaften (halvt år før jul) å likegodt bli ferdig med det.

Ja, det er nok en grunn til at det heter JULi.

Skrevet

... og Rema har begynt å selge pepperkaker! :(

Tåpent!

Skrevet

... og Rema har begynt å selge pepperkaker! :(

Tåpent!

Fanken... huff da ;) Er der de boksene med rødt lokk? Åh for de er bare kjempegode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...