pekkaline Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Nille har også begynt.... Jeg blir like måpende hvert år... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Oi, det var tidlig... Fader, jeg var jo i sørlandsparken i dag..Skulle vært innom å kjøpt noe på plantasjen, men glemte det....Typisk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Oi, det var tidlig... Fader, jeg var jo i sørlandsparken i dag..Skulle vært innom å kjøpt noe på plantasjen, men glemte det....Typisk. Men da må du dit en gang til da Hadde vært gøy med treff før jul, er det der du shopper julegavene? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Men da må du dit en gang til da Hadde vært gøy med treff før jul, er det der du shopper julegavene? Er ofte i sørlandsparken. Går som regel der når jeg skal shoppe litt. Skulle kjøpt panelovn med 70% avslag... Må ha en nede i garderoben..Men spørs om de har igjen da.... Treff ja, det hadde vært knall koslig! Det må vi få til en gang!! :0) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Fanken... huff da Er der de boksene med rødt lokk? Åh for de er bare kjempegode. Jepp, de. Soleklare pepperkakefavoritter vettu. Men jeg nekter å starte i begynnelsen av oktober altså! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.