Gå til innhold

to ord/oversette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wellingtons og mittens. Disse to ordene kan jeg ikke hjelpe min datter med, sukk :( Engelsk er ikke min sterkeste side. Noen som kan oversette? Det handler om klær til årets fire sesonger, hun skal finne ut hva som passer inn til hvilken sesong. jadda.....

Skrevet

Wellingtons er gummistøvler - mittens votter:-)

Skrevet

Wellingtons er vel støvler? Mittens...Hmm...Har ikke datteren din en ordbok? ;-)

Skrevet

Wellingtons er gummistøvler - mittens votter:-)

Kjære gode, snille morsan, TUSEN TAKK :)

Skrevet

Wellingtons er vel støvler? Mittens...Hmm...Har ikke datteren din en ordbok? ;-)

Morsan var før deg, men takk. Nei hun har ingen ordbok...Kanskje en god ide å få tak i en ja ;)

Skrevet

Morsan var før deg, men takk. Nei hun har ingen ordbok...Kanskje en god ide å få tak i en ja ;)

Jaja, jeg hadde iallefall en rett og nå kommer jeg til å huske hva votter er på engelsk også ;)

Skrevet

Kjære gode, snille morsan, TUSEN TAKK :)

You're welcome! I aim to please!! ;-)

Gjest mandolina
Skrevet

Wellington gummistøvel, slagstøvel, a pair of wellingtons et par støvler.

Mitten vott, pulsvante.

Jeg brukte ordboka.

Hilsen

Skrevet

Wellington gummistøvel, slagstøvel, a pair of wellingtons et par støvler.

Mitten vott, pulsvante.

Jeg brukte ordboka.

Hilsen

Takk, ja kjære all verden, jeg tenkte ikke på at den ligger på dataen haha, sliten jeg *kremt*

Gjest mandolina
Skrevet

Takk, ja kjære all verden, jeg tenkte ikke på at den ligger på dataen haha, sliten jeg *kremt*

så lærte jeg litt i dag også. Jeg hentet ordboka fra videregående skole.

Hilsen

Skrevet

Skjønner du har samme engelskverket som mitt barn hadde for et par år siden..:o)

Jeg visste heller ikke hva det var.

Skrevet

Skjønner du har samme engelskverket som mitt barn hadde for et par år siden..:o)

Takk for støtten :) Mye glemmes.

Skrevet

Slagstøvler og votter.

Skrevet

Takk for støtten :) Mye glemmes.

Men apropos glemmes: Jeg kan ikke huske at jeg lærte "wellingtons" på skola?? Jeg tror det er noe jeg har plukket opp i voksen alder via noen briter jeg kjenner, men det er mulig at jeg bare hadde glemt skolelærdommen i mellomtida *he he*

Skrevet

Men apropos glemmes: Jeg kan ikke huske at jeg lærte "wellingtons" på skola?? Jeg tror det er noe jeg har plukket opp i voksen alder via noen briter jeg kjenner, men det er mulig at jeg bare hadde glemt skolelærdommen i mellomtida *he he*

Det var helt fjernt for meg hva det kunne være, så da må jeg være himla glemsk om jeg lærte det på skolen. jaja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...