Gå til innhold

Bonderomantikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han Thomas som er den ene frieren til Silje - har han vært på skjermen tidligere!? Det er noe vanvittig kjent med ham, men jeg klarer ikke å plassere ham. Kan han ha vært med i første runde av Tufte for 3 år siden?

Gjest veldig kjent ja
Skrevet

Sjarmørskolen, med Sigurd Sollien ;o)

Skrevet

Det er nok bare en du har feid over i halvfylla, hehe! Hvordan gikk dagen i dag? ;D

Skrevet

Sjarmørskolen, med Sigurd Sollien ;o)

Yes! Der var han gitt! Så får vi se etterhvert da, om han har glemt sine gamle sjarmørkunstner. ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223406392' post='3980103]

Det er nok bare en du har feid over i halvfylla, hehe! Hvordan gikk dagen i dag? ;D

*hehe* Dårlig med karer jeg har feid over i halvfylla gitt. *Dydig og ordentlig*

Rørleggeren ble ikke ferdig i dag, men kommer i morra tidlig og gjør seg ferdig. *Sukk* Men jeg har fått ut all gammel søppel, inkl. badekar, gammel vask og gammel varmtvannstank (den dro ut gjennom dørene her for 5 min siden!) så jeg ser et lys i enden av tunnelen. Får ikke kabinettet før i neste uke muligens, men skitt au - bare jeg får kjøkkenet i orden så skal jeg være glad. En liten stund. :o)

Skrevet

*hehe* Dårlig med karer jeg har feid over i halvfylla gitt. *Dydig og ordentlig*

Rørleggeren ble ikke ferdig i dag, men kommer i morra tidlig og gjør seg ferdig. *Sukk* Men jeg har fått ut all gammel søppel, inkl. badekar, gammel vask og gammel varmtvannstank (den dro ut gjennom dørene her for 5 min siden!) så jeg ser et lys i enden av tunnelen. Får ikke kabinettet før i neste uke muligens, men skitt au - bare jeg får kjøkkenet i orden så skal jeg være glad. En liten stund. :o)

Hvem dukket opp? han kjekke?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223407493' post='3980130]

Hvem dukket opp? han kjekke?

Nah - ikke Hunken! :o( Han skulle gjerne fått sullet rundt her i heimen min i flere dager... ;o)

Han var søt nok han som kom altså, kjekk ung kar, for all del. Men Hunken var han nå ikke da...

Skrevet

Nah - ikke Hunken! :o( Han skulle gjerne fått sullet rundt her i heimen min i flere dager... ;o)

Han var søt nok han som kom altså, kjekk ung kar, for all del. Men Hunken var han nå ikke da...

*LOL*

Gjest Aimabel
Skrevet

Yes! Der var han gitt! Så får vi se etterhvert da, om han har glemt sine gamle sjarmørkunstner. ;o)

Å, var det i sjarmørskolen jeg hadde sett han før. Satt også og tenkte på det der i går, visste jeg hadde sett han før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...