Lillemus Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Han Thomas som er den ene frieren til Silje - har han vært på skjermen tidligere!? Det er noe vanvittig kjent med ham, men jeg klarer ikke å plassere ham. Kan han ha vært med i første runde av Tufte for 3 år siden? 0 Siter
Gjest veldig kjent ja Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Sjarmørskolen, med Sigurd Sollien ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det er nok bare en du har feid over i halvfylla, hehe! Hvordan gikk dagen i dag? ;D 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Sjarmørskolen, med Sigurd Sollien ;o) Yes! Der var han gitt! Så får vi se etterhvert da, om han har glemt sine gamle sjarmørkunstner. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223406392' post='3980103] Det er nok bare en du har feid over i halvfylla, hehe! Hvordan gikk dagen i dag? ;D *hehe* Dårlig med karer jeg har feid over i halvfylla gitt. *Dydig og ordentlig* Rørleggeren ble ikke ferdig i dag, men kommer i morra tidlig og gjør seg ferdig. *Sukk* Men jeg har fått ut all gammel søppel, inkl. badekar, gammel vask og gammel varmtvannstank (den dro ut gjennom dørene her for 5 min siden!) så jeg ser et lys i enden av tunnelen. Får ikke kabinettet før i neste uke muligens, men skitt au - bare jeg får kjøkkenet i orden så skal jeg være glad. En liten stund. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 *hehe* Dårlig med karer jeg har feid over i halvfylla gitt. *Dydig og ordentlig* Rørleggeren ble ikke ferdig i dag, men kommer i morra tidlig og gjør seg ferdig. *Sukk* Men jeg har fått ut all gammel søppel, inkl. badekar, gammel vask og gammel varmtvannstank (den dro ut gjennom dørene her for 5 min siden!) så jeg ser et lys i enden av tunnelen. Får ikke kabinettet før i neste uke muligens, men skitt au - bare jeg får kjøkkenet i orden så skal jeg være glad. En liten stund. ) Hvem dukket opp? han kjekke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1223407493' post='3980130] Hvem dukket opp? han kjekke? Nah - ikke Hunken! ( Han skulle gjerne fått sullet rundt her i heimen min i flere dager... ;o) Han var søt nok han som kom altså, kjekk ung kar, for all del. Men Hunken var han nå ikke da... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Nah - ikke Hunken! ( Han skulle gjerne fått sullet rundt her i heimen min i flere dager... ;o) Han var søt nok han som kom altså, kjekk ung kar, for all del. Men Hunken var han nå ikke da... *LOL* 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Yes! Der var han gitt! Så får vi se etterhvert da, om han har glemt sine gamle sjarmørkunstner. ;o) Å, var det i sjarmørskolen jeg hadde sett han før. Satt også og tenkte på det der i går, visste jeg hadde sett han før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.