Gå til innhold

Allergi - marsvin eller hamster?

Anbefalte innlegg

Gjest family4
Skrevet

Min kone er allergisk mot katter og kaniner, men er usikker på om hun reagerer på samme måte mot marsvin og hamster.

Noen som vet om disse små dyrene fremkaller samme allergisk reaksjon som katt og kanin?

(Hun er ikke allergisk mot hunder).

Fortsetter under...

Onsdag1365380628
Skrevet

Det er vanskelig, for ikke å si håpløst for utenforstående å svare på dette, da det blir ren gjetting uansett. Hun kan være allergisk mot smådyr, eller ikke. Om hun reagerer på hunder har ikke noe å si. Men logisk nok er hun nok mer disponert for å få allergiske reaksjoner siden hun allerede har katteallergi. Det smarteste er å prøve seg frem.

Skrevet

Her har det gått tålig bra med å ha hamster, men marsvin gikk ikke. tror rett og slett barnet ikke tålte høyet som marsvinet måtte ha.

Skrevet

Det er blitt meg fortalt at marsvin er oftere og mer allergifremhallende enn andre smågnagere.

Men statistikk kan jo ikke brukes på enkeltmennesker da....

candyqueen_83
Skrevet

Marsvin er det dyret flest blir allergisk mot, i likhet med katt. Jeg ville ikke tatt sjansen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...