Gjest family4 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Min kone er allergisk mot katter og kaniner, men er usikker på om hun reagerer på samme måte mot marsvin og hamster. Noen som vet om disse små dyrene fremkaller samme allergisk reaksjon som katt og kanin? (Hun er ikke allergisk mot hunder). 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Det er vanskelig, for ikke å si håpløst for utenforstående å svare på dette, da det blir ren gjetting uansett. Hun kan være allergisk mot smådyr, eller ikke. Om hun reagerer på hunder har ikke noe å si. Men logisk nok er hun nok mer disponert for å få allergiske reaksjoner siden hun allerede har katteallergi. Det smarteste er å prøve seg frem. 0 Siter
ihlie Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Her har det gått tålig bra med å ha hamster, men marsvin gikk ikke. tror rett og slett barnet ikke tålte høyet som marsvinet måtte ha. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det er blitt meg fortalt at marsvin er oftere og mer allergifremhallende enn andre smågnagere. Men statistikk kan jo ikke brukes på enkeltmennesker da.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Marsvin er det dyret flest blir allergisk mot, i likhet med katt. Jeg ville ikke tatt sjansen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.