Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det da? Statussymbol?

Nei det er noe med følelsen det gir når du har spart opp lenge og kjøpt deg en virkelig flott veske.. som du har ønsket deg lenge.. som du får i en delikat og pen eske.. som lukter deilig skinn.. og du kjenner at det er virkelig bra kvalitet.

12 billige vesker er ikke like stas for min del. Jeg har ikke maange vesker, men de jeg har, er dyre ja. Og de går ikke av moten på samme måte som billig vesker fort gjør.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

14

• Lotte :o)

10

• morsan

8

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei det er noe med følelsen det gir når du har spart opp lenge og kjøpt deg en virkelig flott veske.. som du har ønsket deg lenge.. som du får i en delikat og pen eske.. som lukter deilig skinn.. og du kjenner at det er virkelig bra kvalitet.

12 billige vesker er ikke like stas for min del. Jeg har ikke maange vesker, men de jeg har, er dyre ja. Og de går ikke av moten på samme måte som billig vesker fort gjør.

Ok, hver sin smak antar jeg.

Skrevet

Den syntes jeg var kjerringaktig.

Men så er jeg en voksen dame, så da er det ikke så rart! ;-) Dessuten skal jeg bruke denne veska i mange år framover, og før jeg vet ordet av det er jeg 60 år*knis*

Skrevet

Bayswater er dødsfin! :-)

Gøy å se at det ikke bare er meg på dol som er glad i å bruke penger på designervesker ;-)

:-)

Det satt veldig langt inn å kjøpe den, må jeg innrømme. Jeg synes jo det er fryktelig mye penger for en veske, men så hadde jeg veldig lyst, da, og den er jo en klassiker.

Skrevet

Det satt veldig langt inn å kjøpe den, må jeg innrømme. Jeg synes jo det er fryktelig mye penger for en veske, men så hadde jeg veldig lyst, da, og den er jo en klassiker.

Ja det er helt klart en klassiker, som du kommer til å ha og kunne bruke i maaaaange år fremover!! :-)

Skrevet

Tør jeg spørre hvor mye herligheten koster?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223472265' post='3980766]

Tør jeg spørre hvor mye herligheten koster?

Hos Mulberry i Oslo koster den ca 6300, men du kan spare ganske mye ved å kjøpe i utlandet. På tax free'en på Heathrow var den ca 1500 kr billigere.

Skrevet

Men så er jeg en voksen dame, så da er det ikke så rart! ;-) Dessuten skal jeg bruke denne veska i mange år framover, og før jeg vet ordet av det er jeg 60 år*knis*

Men man trenger jo ikke se ut som en kjerring selv om man er en voksen dame.

Skrevet

Men man trenger jo ikke se ut som en kjerring selv om man er en voksen dame.

Nå glemmer du jo en ting, da, og det er at det er du som synes veska ser kjerringaktig ut;-)

I beg to difffer, men du er selvsagt i din fulle rett til å mene noe annet.

Ha en fortreffelig dag:-)

Skrevet

Hos Mulberry i Oslo koster den ca 6300, men du kan spare ganske mye ved å kjøpe i utlandet. På tax free'en på Heathrow var den ca 1500 kr billigere.

Oioi! Men den er nok verdt hver eneste krone, hehe!

Skrevet

Bombe at du gikk med den typen støveletter ja. Har du sett Pretty Woman i det siste eller?

Ja, var nettopp ute å speilet meg. :0)

Skrevet

Jøss, finnes det folk som går med sko med spisse tupper og tynne hæler fremdeles? Litt utdatert kanskje?:)

Nææhh....

Ikke siste mote...Hmmm.. KRISE!!!!

Nå må jeg bare få kastet dem, og kjøpt meg noen nye!!!

Herregud...Såååååå flaut...

Skrevet

Hehe jeg går overhodet ikke bare i høye heler dah :-)

På dagen så går jeg ofte i støvletter med lave heler som på den andre linken, eller bare noen cm hel som f.eks disse har jeg også:

http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=866901-10&sid=1f254b55c9eb637b845d6ab3c59fdb94

Om kvelden kommer helene ut, og da jo høyere jo bedre :-)

Jeg har et par som er nesten like som disse:

http://www.buffaloshop.de/Shop/PicProductFront/97321.jpg

Også bruker jeg mye ankelstøvletter:

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=9E-228454&page=1&cgname=OSSHUBOOANK&rfnbr=5290

http://www.buffaloshop.de/Shop/PicProductFront/96770.jpg

(buffalo london skoene er inne på denne siden http://www.buffaloshop.de/index_de.html under stiefel og stiefelette - der er det flere bilder)

De første var råfine:-)

Ankelstøvletter er jeg ikke så begeistret for, men jeg antar du er "ung nok og slank nok" til å bruke dem;-) Mange blir litt sånn stutttjukken i leggen når de bruker slike.

Skrevet

De første var råfine:-)

Ankelstøvletter er jeg ikke så begeistret for, men jeg antar du er "ung nok og slank nok" til å bruke dem;-) Mange blir litt sånn stutttjukken i leggen når de bruker slike.

Ja jeg skjønner hva du mener når det gjelder ankelstøvletter - det kan fort være mindre flaterende hvis man har noen kilo for mye på bena og leggene. Såh. dersom jeg skulle legge på meg så er det først ut med ankelstøvlettene.. men foreløpig så synes jeg det er kult :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...