Gå til innhold

Kremtoppen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223452584' post='3980409]

Ja, det er tydelig, det. Men jeg tenker sex, sex, sex. Derfor skjønner jeg ikke at Hellstrøm er på lista...

Hehe..........

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223452584' post='3980409]

Ja, det er tydelig, det. Men jeg tenker sex, sex, sex. Derfor skjønner jeg ikke at Hellstrøm er på lista...

Kanskje dem som har stemt på han også tenker sex, bare at de er mye, mye eldre enn deg? ;-)

Husker bare en bekjent fortalte om at bestemora hans var litt småhypp på Derrick da serien gikk på TV - han var noe av det kjekkeste sm fantes:-)

Skrevet

Kanskje dem som har stemt på han også tenker sex, bare at de er mye, mye eldre enn deg? ;-)

Husker bare en bekjent fortalte om at bestemora hans var litt småhypp på Derrick da serien gikk på TV - han var noe av det kjekkeste sm fantes:-)

*hihihi* Åsså Derrick, dah... *ler videre'

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223454959' post='3980464]

*hihihi* Åsså Derrick, dah... *ler videre'

Ja, ikke sant? ;-) Vanskelig å se for seg hva man selv ville synes var kjekt å se på når man er 80 år, men noen av Derricks format betviler jeg inngår i utvalget...;-)

Skrevet

Ja, ikke sant? ;-) Vanskelig å se for seg hva man selv ville synes var kjekt å se på når man er 80 år, men noen av Derricks format betviler jeg inngår i utvalget...;-)

Enig! Men Nylig avdøde Paul Newman, f.eks., Sean Connery og ikke minst min all-time-favourite: Don Johnson! Han er minst like hot som ca 60-åring, som den gang Miami vice ble innspilt Makan. *sikler*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223455016' post='3980465]

Hvorfor ler du?

''Men jeg tenker sex, sex, sex''

:-)

Skrevet

''Men jeg tenker sex, sex, sex''

:-)

Er det veldig ulikt din egen tankegang? ;p Jeg leser ikke 102 Excuses, mens du leser 101 Positions *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223455447' post='3980477]

Enig! Men Nylig avdøde Paul Newman, f.eks., Sean Connery og ikke minst min all-time-favourite: Don Johnson! Han er minst like hot som ca 60-åring, som den gang Miami vice ble innspilt Makan. *sikler*

Ja helt enig mht Paul Newman og Sean Connery, men de var jo ikke _så_ gamle da Derrick gikk ukentlig på norsk TV, og dessuten var de to jo ikke på norsk TV i noen særlig grad, så da kunne ikke denne bestemoren se dem:-)

Dn Johnson syntes jeg IKKE noe om da Miami Vice gikk, så jeg synes at han er _kjekkere_ nå enn dengang da (ihvertfall relativt sett*S*)

Skrevet

Ja helt enig mht Paul Newman og Sean Connery, men de var jo ikke _så_ gamle da Derrick gikk ukentlig på norsk TV, og dessuten var de to jo ikke på norsk TV i noen særlig grad, så da kunne ikke denne bestemoren se dem:-)

Dn Johnson syntes jeg IKKE noe om da Miami Vice gikk, så jeg synes at han er _kjekkere_ nå enn dengang da (ihvertfall relativt sett*S*)

Også virker han veldig hyggelig, har glimtet åssåvidere...!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223455865' post='3980488]

Er det veldig ulikt din egen tankegang? ;p Jeg leser ikke 102 Excuses, mens du leser 101 Positions *hehe*

Jeg leser ikke, jeg praktiserer:-)

Skrevet

Jeg leser ikke, jeg praktiserer:-)

Godt poeng! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...