Gå til innhold

Se denne optimisten! Hehe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe leste det istad.. utrolig morsomt.. at det går ann..

Skrevet

Hehe,...det er helt utrolig at de mener at dette skal gå. Av og til må man bare lure på hva enkelte tenker med og på.

De fleste hadde jo lånt seg tilhenger med en gang.

Skrevet

Hehe,...det er helt utrolig at de mener at dette skal gå. Av og til må man bare lure på hva enkelte tenker med og på.

Dette ser ut som en scene laget av Jim Carrey, ala Dum og dummere... ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223450963' post='3980358]

Dette ser ut som en scene laget av Jim Carrey, ala Dum og dummere... ;o)

Hehe, ja det er sant.

Skrevet

''De fleste hadde jo lånt seg tilhenger med en gang.''

Jeg derimot hadde bestilt hjemlevering, der de bærer møbelet helt inn for meg og jeg slipper å kjøre tilbake med den helsikes hengeren;-)

Skrevet

''De fleste hadde jo lånt seg tilhenger med en gang.''

Jeg derimot hadde bestilt hjemlevering, der de bærer møbelet helt inn for meg og jeg slipper å kjøre tilbake med den helsikes hengeren;-)

Det er jo enda bedre:-)

Men det er ikke noe problem å kjøre med henger da....ikke rygge heller..........kvinnfolk:-)

Skrevet

Det er jo enda bedre:-)

Men det er ikke noe problem å kjøre med henger da....ikke rygge heller..........kvinnfolk:-)

Kjøre med henger har jeg gjort mye, også med båthenger med stor båt på, men rygginga har jeg aldri øvd meg noe særlig på, men der vi bor ville ikke det vært noe problem.

Så det er ikke selve hengerkjøringa jeg ville bekymret meg for, men alt styret rund - tungt å løfte møbelet opp på henger - mye jobb med å surre fast - må helst ha presenning for å unngå å skitne til, og når man er ferdig må man jaggu meg kjøre tur/retur Ikea nok en gang for å levere tilbake hengeren.

Da synes jeg det er utrolig mye mer praktisk å få det levert på døra, mot litt ekstra betaling:-)

Skrevet

Kjøre med henger har jeg gjort mye, også med båthenger med stor båt på, men rygginga har jeg aldri øvd meg noe særlig på, men der vi bor ville ikke det vært noe problem.

Så det er ikke selve hengerkjøringa jeg ville bekymret meg for, men alt styret rund - tungt å løfte møbelet opp på henger - mye jobb med å surre fast - må helst ha presenning for å unngå å skitne til, og når man er ferdig må man jaggu meg kjøre tur/retur Ikea nok en gang for å levere tilbake hengeren.

Da synes jeg det er utrolig mye mer praktisk å få det levert på døra, mot litt ekstra betaling:-)

Enig i at det er enklere å få det levert.

Kjører du med henger så må du lære deg å rygge også. Da rygger du etter speilene:-)

Skrevet

Enig i at det er enklere å få det levert.

Kjører du med henger så må du lære deg å rygge også. Da rygger du etter speilene:-)

Rygge etter speil er heller ikke problemet, men å få hengeren til å svinge dit jeg vil den skal svinge;-)

Skrevet

Rygge etter speil er heller ikke problemet, men å få hengeren til å svinge dit jeg vil den skal svinge;-)

Hehe, tenkte meg det.

Skrevet

Må kjøre jævlig fort da, for at den ikke skal dette ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...