Gå til innhold

Tollfritt undertøy, yezz!

Anbefalte innlegg

Skrevet

_Det_ var det viktigste ved statsbudsjettet eller?

Skrevet

Mye lekkert her, men spørsmålet er hvor mye penger man skal legge i dette, det skal jo flerres av:-)

Skrevet

Mye lekkert her, men spørsmålet er hvor mye penger man skal legge i dette, det skal jo flerres av:-)

Men det er vel litt koselig at damene er pent pakket inn også:-)

Skrevet

*s*

Skrevet

Men det er vel litt koselig at damene er pent pakket inn også:-)

Det er sant det, det er svært lekkert å se på. Jeg liker å se jenter i undertøy:-)

Skrevet

Det er sant det, det er svært lekkert å se på. Jeg liker å se jenter i undertøy:-)

Du har nok undervurdert sexy wrapping! Du får se på i et par øyeblikk først, vettu! ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223451569' post='3980372]

Du har nok undervurdert sexy wrapping! Du får se på i et par øyeblikk først, vettu! ;D

Men jeg pleier å se på og nyte før jeg går til verket da:-)

Skrevet

Men jeg pleier å se på og nyte før jeg går til verket da:-)

Bra, hvis ikke er det jo _nesten_ bortkastet. Vel ikke helt. For meg er det viktig å være i orden til enhver tid = det inkluderer sexy undertøy.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223452463' post='3980399]

Bra, hvis ikke er det jo _nesten_ bortkastet. Vel ikke helt. For meg er det viktig å være i orden til enhver tid = det inkluderer sexy undertøy.

Det er bra, jeg nyter virkelig jenter i undertøy, du verden, jeg venter en stund før jeg pakker opp................rene julekvelden:-)

Skrevet

Det er bra, jeg nyter virkelig jenter i undertøy, du verden, jeg venter en stund før jeg pakker opp................rene julekvelden:-)

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...