Gå til innhold

Utseende som teller først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er helt klart utseende jeg faller for først, og type person. Altså jeg liker kjekke, tøffe og mannlige menn, med god klessans, og akkurat dette ser jeg ganske fort om han faller innenfor denne kategorien for meg eller ikke.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

6

• Lillemus

4

• bustebeisa

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok, han er alt for ung for meg og motorsykler intereserer meg ikke:-)

Finn fram noen skikkelige mannfolk, og legg ut link!

Skrevet

Det er vel ikke så rart at det er utseende man faller for først. Det er jo det første man ser. Dersom man synes noen er mindre pen å se på, må man jo gjerne bli kjent med personen.

Skrevet

Ja det er helt klart utseende jeg faller for først, og type person. Altså jeg liker kjekke, tøffe og mannlige menn, med god klessans, og akkurat dette ser jeg ganske fort om han faller innenfor denne kategorien for meg eller ikke.

Hva med den hettegenseren din da? Synes du det er god klessans?

Skrevet

Jepp, men det er rart at mange som synes de velklipte, velstelte mennene med pene klær er oppstæsja, men samtidig ikke er i stand til å avsløre keiserens nye klær når det gjelder utspjåkete "tøffinger", som f eks han på det siste bildet.

Han var fæl. Ser gammelmøkkete ut, å fysj og fysj. Sånne mannfolk tror jeg (ingen erfaring, altså) stinker surt og har snerk *ugh* *full av fordommer*

Skrevet

Jeg fallt først for utseende. Deretter for hele han :0)

Nå har jeg sett på de støvlene dine, de var fine!

Skrevet

De første gangene jeg så samboeren mener jeg å huske at jeg syntes han var pen ja. Men ikke noe jeg tenkte noe mer over tror jeg...

Vi jobbet sammen en stund, og pratet sammen noen ganger der. Etter å ha kjent hverandre et år, utviklet det seg ganske plutselig, og vi blei raskt et par. Nå er vi uadskillelige:-)

Men altså, det var ikke utseendet som fikk meg interressert! Det var vesenet hans. Alt det jeg fikk se etterhvert som vi blei kjent...!

Skrevet

Hva med den hettegenseren din da? Synes du det er god klessans?

Hehe hettegenser?

Skrevet

Næææææ, hva er røft og tøft ved en sånn pusegutt æ gett?!? :-)

Hvem vet... *s* Utvalget var skrantent...

candyqueen_83
Skrevet

Hvis du billedgoogler "biker" kommer det på første side opp bilder som dette:

http://www.unitedmaskandparty.com/Halloween/images/animal_the_biker.JPG

http://www.therealgalveston.com/Pics-Lone-Star-Biker-Rally/Lone-Star-Biker-Rally30.jpg

http://dallasvintageshop.com/wp-content/uploads/2007/07/biker_dudes_in_leather.jpg

Og her har jeg IKKE valgt de verste, altså;-) Så jeg skjønner jo - og deler - Witas fordomsfullhet;-)

At Ailo Gaup i en slik setting skikker seg positivt ut, er jo ikke så rart, for i de blindes land er den enøyde konge;-)

Dette var den beste på første billedside, men jeg ville sagt til han: "Klipp deg og få deg arbeid!"

http://www.criminalcustoms.com/images/galleries/6/biker%20build-off%20001.jpg

Syns han siste var litt kjekk og barsk jeg da :o)

Skrevet

Syns han siste var litt kjekk og barsk jeg da :o)

Værsågd - jeg skal ikke krangle med deg om han! ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Værsågd - jeg skal ikke krangle med deg om han! ;-)

Lol! :o)

Skrevet

Når det gjelder mannen min, som jeg har vært sammen med i over 14 år, så var det absolutt ikke utseende jeg falt for ;). Man kan si det sånn at han har blitt bedre etterhvert som han har eldes :)

Det tok vel rundt 1-2 uker før jeg var forelsket i ham.

Eksen før ham var "love at first sight" for begge to. Han var heller ikke spesielt billedskjønn.

Ellers har jeg også hatt kjærester som har vært modellpene. Har forelsket meg med en gang, og andre ganger har det tatt litt tid.

Det kommer så veldig an på personen :)

Skrevet

Hehe hettegenser?

Jølsen er morsom igjen... Det var en lengre tråd i går om ei som hadde på seg hettegenser, og fikk spørsmål om hun var gravid, av en kollega uten antenner...

Skrevet

Nå har jeg sett på de støvlene dine, de var fine!

*LOL* Takker :0)

Skrevet

Utseendet er kjempeviktig, men det betyr slett ikke at vedkommende må være billedvakker. Det betyr rett og slett at han må ha et utseende som tiltaler meg, og det kan godt inkludere noen "skjønnhetsfeil" og særegenheter. ;o)

Det var ikke først og fremst utseendet som gjorde at jeg falt for mannen min. Det var at han var så morsom og smart at jeg ble helt vippet av pinnen. Men jeg likte utseendet også, altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...