Gå til innhold

Utseende som teller først?

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

6

• Lillemus

4

• bustebeisa

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ble forelsket før jeg skjønte hva som skjedde, og har vært det siden. La egentlig ikke merke til hvordan han så ut. Da jeg så nøyere på ham, lo jeg av meg selv. Han der? Han er da helt alminnelig.

Men jeg fikk ham ikke ut av hodet. Og etter hvert syntes jeg han var veldig kjekk og sexy.

Skrevet

Hvis du billedgoogler "biker" kommer det på første side opp bilder som dette:

http://www.unitedmaskandparty.com/Halloween/images/animal_the_biker.JPG

http://www.therealgalveston.com/Pics-Lone-Star-Biker-Rally/Lone-Star-Biker-Rally30.jpg

http://dallasvintageshop.com/wp-content/uploads/2007/07/biker_dudes_in_leather.jpg

Og her har jeg IKKE valgt de verste, altså;-) Så jeg skjønner jo - og deler - Witas fordomsfullhet;-)

At Ailo Gaup i en slik setting skikker seg positivt ut, er jo ikke så rart, for i de blindes land er den enøyde konge;-)

Dette var den beste på første billedside, men jeg ville sagt til han: "Klipp deg og få deg arbeid!"

http://www.criminalcustoms.com/images/galleries/6/biker%20build-off%20001.jpg

Han nederste var jo sexy! :0)

Skrevet

Jeg har ikke lett for å falle for billedskjønne gutter. Liker bedre de som ser litt røffe ut ;)

I ungdomstida hadde jeg en beiler som virkelig var pen. _Alle_ jentene svermet rundt ham som fluer og han kunne få den han ville. Av en eller annen grunn spurte han om vi to skulle være sammen og jeg ble faktisk veldig usikker. Han var jo såå kjekk, men jeg kjente faktisk ingen følelser for ham ut over det at han var hyggelig og grei (venninnene mine trodde jeg var gal som svarte nei ;-))

Første gang jeg så mannen min, gikk han sammen med en kompis. Kompisen var igrunnen ganske så pen, så jeg la merke til ham først. Allikevel var det _noe_ ved mannen min jeg ikke helt klarte å sette fingeren på. Han var ganske kjekk å se på han også, men litt mer sjenert av seg ;)

Etter et par år som venner, fant jeg ut at dette var mannen for meg :)

Gjest ikke utseende først...
Skrevet

Nei, det var personligheten. Etter at vi hadde vært sammen en liten stund og fikk se flere sider av han så ble hele fyren utrolig skjønn. Og etter 4 år blir han søtere og søtere for hver dag som går :)

Gjest mannen min er nydelig for meg.
Skrevet

Var venn med mannen min i flere år.Etter en stund var vi sammen hver dag. Men så ble det noen dager innimellom som jeg ikke så ham, og da begynte jeg å savne ham. Savnet blikket, stemmen, den gode praten, i det hele tatt..gikk rundt meg selv og gjorde ikke noe fornuftig når jeg ikke var sammen med ham, det var da jeg skjønte at jeg var forelsket.

Han var sjarmerende og blid og verdens snilleste,vi hadde samme humor. Ikke veldig pen. Men mannen med stor m for meg! Etter mange år så mener jeg fortsatt det samme!!

Ps. jeg har vært sammen med noen skikkelig flotte og pene menn, men de var noe dritt. Tenkte bare på seg selv. skikkelige egoer. D.s.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1223487398' post='3980954]

Jølsen er morsom igjen... Det var en lengre tråd i går om ei som hadde på seg hettegenser, og fikk spørsmål om hun var gravid, av en kollega uten antenner...

Hehe akkurat.. jaja :)

Skrevet

Om han er lite pen eller smellpen spiller mindre rolle, bortsett fra at man selv får større prestasjonskrav når det gjelder utseendet med en smellpen partner. ;o)

Når det kommer til overvekt så hadde jeg ikke brydd meg innen en viss vekt. Noen kg for mye spiller ingen rolle så lenge vedkommende klarer å leve normalt med det. Med 200 kg tviler jeg på at man gjør det. Og selv om jeg ikke er hyperaktiv selv så vil jeg gjerne ha en parnter som kan bli med på ski, gå litt i fjellet og slike ting. Dessuten mener jeg at det handler om at man tar vare på helsa si og spiser normalt (nå snakker jeg ikke om de som er overvektige på grunn av sykdom).

Helt enig med deg. :-)

Skrevet

Han nederste var jo sexy! :0)

Hvorfor er jeg ikke overrasket? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...