pekkaline Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det er sant, men da måtte man ha hatt ganske tykke vegger:-) Ja, også stue på andre siden, stilig 0 Siter
Gjest ingen fliser Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Ved komfyren har jeg ikke fliser, vegg som resten av kjøkkenet, bak oppvaskkummen har jeg kjøkkenvindu. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det var et bebodd kjøkken for å si det sånn, nyoppusset. jaja *leter i de små grå* ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Ved komfyren har jeg ikke fliser, vegg som resten av kjøkkenet, bak oppvaskkummen har jeg kjøkkenvindu. ''Ved komfyren har jeg ikke fliser, vegg som resten av kjøkkenet, bak oppvaskkummen har jeg kjøkkenvindu.'' *Humrer* Ettersom de gamle flisene er hugget ned så må jeg gjøre noe med veggene ergo er ikke lik vegg som resten av rommet bak komfyren aktuelt. ) Og skulle jeg sette på et vindu over oppvaskbenken så vil jeg se ut i trappeoppgangen - kunne kanskje vært interessant forsåvidt. ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Når vi skal pusse opp kjøkkenet tror jeg at vi kommer til å gå for glassvegg med litt farge på mellom overskap og benk. Nå har vi beige fliser der noen har dekor (blomster - oransje), skikkelig 80-tall og skikkelig forferdelig!!! Jeg ville ikke hatt dekorfliser på verken kjøkken eller bad... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Var det ikke Lillemus som la inn et bilde av sitt drømmekjøkken da? Eller det kjøkkenet hun hadde bestilt? Jeg tror jeg la inn et bilde av _mitt_ dømmekjøkken også?? Hmmm....... Vi hadde en runde der vi la ut masse drømmekjøkkener ja, jeg mener å huske at jeg forelsket meg pladask i ditt! ) Men jeg kan ikke huske at noen la ut private kjøkkenbilder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Vi hadde en runde der vi la ut masse drømmekjøkkener ja, jeg mener å huske at jeg forelsket meg pladask i ditt! ) Men jeg kan ikke huske at noen la ut private kjøkkenbilder. Sikkert derfor jeg huska navnet ditt i forbindelse med kjøkkenpratet Jeg kan heller ikke huske at noen har lagt ut privatbilde av kjøkkenet sitt her .... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo trygt å velge noe nøytralt, men tenk så gøy det er med litt farge, da! I hvert fall dersom resten av kjøkkenet er ganske nøytralt. Bare se på disse glad-flisene: http://www.modena.no/index.cfm?event=doLink&nodeID=17798 Men i nøytralkategorien synes jeg disse er ganske fine: http://www.modena.no/index.cfm?event=doLink&nodeID=17890 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Når vi skal pusse opp kjøkkenet tror jeg at vi kommer til å gå for glassvegg med litt farge på mellom overskap og benk. Nå har vi beige fliser der noen har dekor (blomster - oransje), skikkelig 80-tall og skikkelig forferdelig!!! Jeg ville ikke hatt dekorfliser på verken kjøkken eller bad... Det har jeg gjort og er kjempefornøyd, men jeg brukte blank herdet glass og la en ensfarget tapet bak. Kjekt å kunne endre tapet dersom jeg går lei av fargen, uten å måtte skifte glasset. 0 Siter
soleil Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det har jeg gjort og er kjempefornøyd, men jeg brukte blank herdet glass og la en ensfarget tapet bak. Kjekt å kunne endre tapet dersom jeg går lei av fargen, uten å måtte skifte glasset. Hvor kjøpte du glasset og ble det dyrt? 0 Siter
Gjest mihnja Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det har jeg gjort og er kjempefornøyd, men jeg brukte blank herdet glass og la en ensfarget tapet bak. Kjekt å kunne endre tapet dersom jeg går lei av fargen, uten å måtte skifte glasset. Det ser så utrolig billig ut. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hvor kjøpte du glasset og ble det dyrt? Betalte 1700,- for 3 x 0,6 meter herdet 6mm glass hos Pilkington. For den prisen hadde de i tillegg frest hull i glasset for to strømstikk. I tillegg ble det 200,- for skinner for å ha over og under glasset, 100,- for silikon for å feste/ tette nedre skinne med og 400,- for tapet. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Det ser så utrolig billig ut. Godt at ikke alle har samme smak - ville blitt kjedelig. 0 Siter
Gjest mihnja Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Godt at ikke alle har samme smak - ville blitt kjedelig. Sorry det negative svaret. Eg har sett det kun et par steder, og der er glaset ripete og slitt. Matt på ein måte. Det er heilt sikkert fint der det blir tatt vare på :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Sorry det negative svaret. Eg har sett det kun et par steder, og der er glaset ripete og slitt. Matt på ein måte. Det er heilt sikkert fint der det blir tatt vare på :-) No problem, man må da ikke være enig om alt. Men mitt glass er overhodet ikke slitt eller ripet, og lett å holde rent også. Har ikke angret en dag at jeg valgte denne varianten framfor flis. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Det har jeg gjort og er kjempefornøyd, men jeg brukte blank herdet glass og la en ensfarget tapet bak. Kjekt å kunne endre tapet dersom jeg går lei av fargen, uten å måtte skifte glasset. Har hørt om det, høres kjempelurt ut! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.