Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sant, men da måtte man ha hatt ganske tykke vegger:-)

Ja, også stue på andre siden, stilig :)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

18

• morsan

7

• pekkaline

7

• Lotte :o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ingen fliser
Skrevet

Ved komfyren har jeg ikke fliser, vegg som resten av kjøkkenet, bak oppvaskkummen har jeg kjøkkenvindu.

Skrevet

Det var et bebodd kjøkken for å si det sånn, nyoppusset. jaja

*leter i de små grå* ;-)

Skrevet

Ved komfyren har jeg ikke fliser, vegg som resten av kjøkkenet, bak oppvaskkummen har jeg kjøkkenvindu.

''Ved komfyren har jeg ikke fliser, vegg som resten av kjøkkenet, bak oppvaskkummen har jeg kjøkkenvindu.''

*Humrer* Ettersom de gamle flisene er hugget ned så må jeg gjøre noe med veggene ergo er ikke lik vegg som resten av rommet bak komfyren aktuelt. :o) Og skulle jeg sette på et vindu over oppvaskbenken så vil jeg se ut i trappeoppgangen - kunne kanskje vært interessant forsåvidt. ;o)

Skrevet

Når vi skal pusse opp kjøkkenet tror jeg at vi kommer til å gå for glassvegg med litt farge på mellom overskap og benk.

Nå har vi beige fliser der noen har dekor (blomster - oransje), skikkelig 80-tall og skikkelig forferdelig!!!

Jeg ville ikke hatt dekorfliser på verken kjøkken eller bad...

Skrevet

Var det ikke Lillemus som la inn et bilde av sitt drømmekjøkken da? Eller det kjøkkenet hun hadde bestilt? Jeg tror jeg la inn et bilde av _mitt_ dømmekjøkken også??

Hmmm.......

Vi hadde en runde der vi la ut masse drømmekjøkkener ja, jeg mener å huske at jeg forelsket meg pladask i ditt! :o)

Men jeg kan ikke huske at noen la ut private kjøkkenbilder.

Skrevet

Vi hadde en runde der vi la ut masse drømmekjøkkener ja, jeg mener å huske at jeg forelsket meg pladask i ditt! :o)

Men jeg kan ikke huske at noen la ut private kjøkkenbilder.

Sikkert derfor jeg huska navnet ditt i forbindelse med kjøkkenpratet :)

Jeg kan heller ikke huske at noen har lagt ut privatbilde av kjøkkenet sitt her ....

Skrevet

Når vi skal pusse opp kjøkkenet tror jeg at vi kommer til å gå for glassvegg med litt farge på mellom overskap og benk.

Nå har vi beige fliser der noen har dekor (blomster - oransje), skikkelig 80-tall og skikkelig forferdelig!!!

Jeg ville ikke hatt dekorfliser på verken kjøkken eller bad...

Det har jeg gjort og er kjempefornøyd, men jeg brukte blank herdet glass og la en ensfarget tapet bak. Kjekt å kunne endre tapet dersom jeg går lei av fargen, uten å måtte skifte glasset. ;)

Skrevet

Det har jeg gjort og er kjempefornøyd, men jeg brukte blank herdet glass og la en ensfarget tapet bak. Kjekt å kunne endre tapet dersom jeg går lei av fargen, uten å måtte skifte glasset. ;)

Hvor kjøpte du glasset og ble det dyrt?

Skrevet

Det ser så utrolig billig ut.

Skrevet

Hvor kjøpte du glasset og ble det dyrt?

Betalte 1700,- for 3 x 0,6 meter herdet 6mm glass hos Pilkington. For den prisen hadde de i tillegg frest hull i glasset for to strømstikk.

I tillegg ble det 200,- for skinner for å ha over og under glasset, 100,- for silikon for å feste/ tette nedre skinne med og 400,- for tapet.

Skrevet

Det ser så utrolig billig ut.

Godt at ikke alle har samme smak - ville blitt kjedelig. :)

Skrevet

Godt at ikke alle har samme smak - ville blitt kjedelig. :)

Sorry det negative svaret. Eg har sett det kun et par steder, og der er glaset ripete og slitt. Matt på ein måte. Det er heilt sikkert fint der det blir tatt vare på :-)

Skrevet

Sorry det negative svaret. Eg har sett det kun et par steder, og der er glaset ripete og slitt. Matt på ein måte. Det er heilt sikkert fint der det blir tatt vare på :-)

No problem, man må da ikke være enig om alt. :) Men mitt glass er overhodet ikke slitt eller ripet, og lett å holde rent også. Har ikke angret en dag at jeg valgte denne varianten framfor flis.

Skrevet

Har hørt om det, høres kjempelurt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...