Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ovnsbakt ørret

Hadde ovnsbakt laks i går. Godt!

Gjest medister-Magda
Skrevet

Medisterpudding med stekt flesk. Kokte poteter. Stua tyttebær og persillekvaster.

Skrevet

Hva har du til, og hva kliner du fisken inn i? Ute etter litt tips.. Sikkert mye godt man kan lage ut av det. :)

Skrevet

Medisterpudding med stekt flesk. Kokte poteter. Stua tyttebær og persillekvaster.

Oi oi oi, og dette skal du spise helt alene?

Skrevet

Hva har du til, og hva kliner du fisken inn i? Ute etter litt tips.. Sikkert mye godt man kan lage ut av det. :)

Jeg tiner opp fisken først, da jeg som regel kjøper frossen fisk. Når den er opptint, vender jeg den i en blanding av olje, hvitløk, grillkrydder, oregano og litt hvetemel. Så steker jeg fisken i ovnen til den ser ferdig ut. Hvitløkene har jeg hakket i to, som jeg stikker inn i fisken ved at jeg lager små hull i den med en liten pinne. Dytter hvitløkene inn i fisken og vender den så i blandingen beskrevet ovenfor. Serverer med spinat, stekte poteter og gulrøtter og litt brød.

Skrevet

Får-i-kål rester fra mandag:-) Det er alt jeg rekker i dag. Må dusje, spise og sjekke litt lekser/snakke med snuppa i løpet av 50 minutter før jeg raser videre:-)

Skrevet

Mmmmm!

Hva skal du ha da? Jeg skal ha luksussallat.

Boffaris til dessert.

Gjest medister-Magda
Skrevet

Oi oi oi, og dette skal du spise helt alene?

Neida, det blir en 7-8 til middag. Tenker å avslutte med sviskekompott med vaniljesaus og freske jordbær.

Skrevet

Neida, det blir en 7-8 til middag. Tenker å avslutte med sviskekompott med vaniljesaus og freske jordbær.

Høres nydelig ut-

bor du i Oslo? Kunne jo eventuelt stikke innom?

candyqueen_83
Skrevet

Et knekkebrød eller noe. Er ikke sulten i dag merker jeg.

candyqueen_83
Skrevet

Kjøttdeigform med løk, tomater og squash.

Hørtes godt ut. Hvordan lager du den?

Gjest medister-Magda
Skrevet

Høres nydelig ut-

bor du i Oslo? Kunne jo eventuelt stikke innom?

Tar du med puffet ris til kaffen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...