Gjest Shira :o) Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Resten av enchiladaen jeg laget i går. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Ostepai med gorgonzola og salat Mmmmm! 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Ovnsbakt ørret Hadde ovnsbakt laks i går. Godt! 0 Siter
Gjest medister-Magda Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde ovnsbakt laks i går. Godt! Medisterpudding med stekt flesk. Kokte poteter. Stua tyttebær og persillekvaster. 0 Siter
Spirello Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde ovnsbakt laks i går. Godt! Hva har du til, og hva kliner du fisken inn i? Ute etter litt tips.. Sikkert mye godt man kan lage ut av det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Medisterpudding med stekt flesk. Kokte poteter. Stua tyttebær og persillekvaster. Oi oi oi, og dette skal du spise helt alene? 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Skrevet 8. oktober 2008 Hva har du til, og hva kliner du fisken inn i? Ute etter litt tips.. Sikkert mye godt man kan lage ut av det. Jeg tiner opp fisken først, da jeg som regel kjøper frossen fisk. Når den er opptint, vender jeg den i en blanding av olje, hvitløk, grillkrydder, oregano og litt hvetemel. Så steker jeg fisken i ovnen til den ser ferdig ut. Hvitløkene har jeg hakket i to, som jeg stikker inn i fisken ved at jeg lager små hull i den med en liten pinne. Dytter hvitløkene inn i fisken og vender den så i blandingen beskrevet ovenfor. Serverer med spinat, stekte poteter og gulrøtter og litt brød. 0 Siter
mosj Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Kjøttdeigform med løk, tomater og squash. 0 Siter
Speak Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Får-i-kål rester fra mandag:-) Det er alt jeg rekker i dag. Må dusje, spise og sjekke litt lekser/snakke med snuppa i løpet av 50 minutter før jeg raser videre:-) 0 Siter
Gjest husip Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Mmmmm! Hva skal du ha da? Jeg skal ha luksussallat. Boffaris til dessert. 0 Siter
Gjest medister-Magda Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Oi oi oi, og dette skal du spise helt alene? Neida, det blir en 7-8 til middag. Tenker å avslutte med sviskekompott med vaniljesaus og freske jordbær. 0 Siter
Gjest husip Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Neida, det blir en 7-8 til middag. Tenker å avslutte med sviskekompott med vaniljesaus og freske jordbær. Høres nydelig ut- bor du i Oslo? Kunne jo eventuelt stikke innom? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Et knekkebrød eller noe. Er ikke sulten i dag merker jeg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Kjøttdeigform med løk, tomater og squash. Hørtes godt ut. Hvordan lager du den? 0 Siter
Gjest medister-Magda Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Høres nydelig ut- bor du i Oslo? Kunne jo eventuelt stikke innom? Tar du med puffet ris til kaffen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.