Gå til innhold

ser du filmer flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan se filmer flere ganger, men jeg bruker ikke penger på å se samme film på kino flere ganger (eller dvs. jeg går ikke på kino). Jeg kjøper DVD'er og de aller fleste filmene våre har jeg sett mer enn én gang.

Gjest romantiker
Skrevet

Hvis det er en film jeg liker veldig godt, og det er en stund siden jeg har sett den, ja.

Jeg har feks sett Fonuft og Følelser tre ganger, og Tre bryllup og en gravferd 3 ganger. På TV, med et par års mellomrom.

Skrevet

Jeg så den artikkelen, og jeg stusser over at folk ser samme film så mange ganger, og selv om det skulle være adskillig færre ganger: jeg stusser på at noen går og ser filmen om igjen så kort tid etter at de så den forrige gang.

Når det er sagt, synes jeg det er mange filmer jeg gjerne ser om igjen, men helst ved at jeg ser dem på TV når jeg by accident finner ut at filmen går der - ikke at jeg benker meg ned med DVD og planmessig ser om igjen filmer.

Blant de filmene jeg har sett flere enn to ganger, helt eller delvis, kan nevnes "Da han møtte henne" , "fornuft og følelser", "fire bryllup og en gravferd".

Jeg har sett mange filmer to ganger, og en av dem har jeg ihvertfall tenkt å se igjen: "Love actually".

Kommer ikke på flere i farta.

Skrevet

Ble jo akkurat postet da.

Men med ganske ulikg overskrift, og derfr ulik appell. Skal man bare kommentere at dama så Mamma Mia 33 ganger, eller skal man også svare på pekkalines spørsmål om man ser filmer flere ganger? ;-)

Skrevet

Men med ganske ulikg overskrift, og derfr ulik appell. Skal man bare kommentere at dama så Mamma Mia 33 ganger, eller skal man også svare på pekkalines spørsmål om man ser filmer flere ganger? ;-)

Nei, ærlig talt! Makan til frekkhet!

:-)

Skrevet

Enkelte mennesker er gale. Mamma mia holdt å se en gang synes jeg.

Men jeg ser enkelte filmer flere ganger. Men da med gode mellomrom. Stort sett action-filmer.

Skrevet

JA det gjør jeg :-)

Breakfast club

Sound of music (Hyyyysj :-))

Pride and prejudice

Dum og Dummere

Kanonball

Harley Davidson and the Marlboro Man

Friends-serien/ Wallander/ Arr i sjelen/ Heroes/ Frustrerte Fruer/ The wire etc.

De serieboksene jeg har er sånn som går i bakgrunnen hvis jeg kjeder meg en kveld og sitter og holder på med håndarbeid eller limer bilder inn i album og sånt...

Skrevet

Jeg ser aldri samme film på kino mer enn en gang.

Men noen filmer har jeg sett flere ganger på TV, gjerne flere år mellom hver gang. Jeg må ha glemt mye av innholdet, før jeg ser en film på nytt.

Gjest surikatt
Skrevet

Jeg kan se filmer flere ganger, men jeg bruker ikke penger på å se samme film på kino flere ganger (eller dvs. jeg går ikke på kino). Jeg kjøper DVD'er og de aller fleste filmene våre har jeg sett mer enn én gang.

Ja det gjør jeg. Har blandt annet sett Hjortejegeren, Gudfaderen og Fri Jimmy flere ganger.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg kan til nøds gjøre det hvis jeg er sammen med noen som svært gjerne vil se en film jeg allerede har sett. Ellers ikke. Jeg vil overraskes litt når jeg ser en film-det er jo dønn kjedelig å vite hele handlingen på forhånd.

Skrevet

Jeg kan til nøds gjøre det hvis jeg er sammen med noen som svært gjerne vil se en film jeg allerede har sett. Ellers ikke. Jeg vil overraskes litt når jeg ser en film-det er jo dønn kjedelig å vite hele handlingen på forhånd.

Men de filmene man vil se om igjen ser jeg ikke om igjen pga handlingen. I tilfelle er det musikken, stemningen, filmingen og alt det der. Filmer jeg har sett om igjen er Cimema Paradiso, Big fish, Heroes, Snikende tiger, skjult drage osv. Og andre smarte og intelligente filmer. Jeg gleder meg til å se om igjen Lars and the real girl for eks. Og forleden så jeg The visitor på kino. Veldig vakker og jeg ser den gjerne igjen om en stund. Og noen filmer ser jeg om igjen fordi de var så morsomme eller koselige.

Gjest sjelden eller aldri
Skrevet

Jeg liker følelsen av å se en film for første gang (film er best på kino, -selvsagt!), derfor ser jeg sjelden filmer mer enn én gang. Unntakene er Dirty Dancing (overrasket over at ingen har nevnt den tidligere i tråden!), You Got Mail og Brokeback Mountain. Ser av og til filmer jeg har sett før som tilfeldigvis går på tv også da.

Men aldri om jeg hadde sett Mamma Mia! mer enn én gang. Handlingen i filmen var mildt sagt skral. Musikken var ok, men selvsagt ikke så bra som originalen.

Skrevet

Jeg har sett Mamma Mia 5 ganger... og gleder meg villt til DVD'n kommer i november...

Det er også andre filmer jeg har sett mange ganger (Dirty Dancing, Pretty Woman, Notting Hill, Annie og flere).

Skrevet

Jeg har sett Mamma Mia 5 ganger... og gleder meg villt til DVD'n kommer i november...

Det er også andre filmer jeg har sett mange ganger (Dirty Dancing, Pretty Woman, Notting Hill, Annie og flere).

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett Dirty Dancing ;))

Skrevet

Noen filmer har jeg sett maaange ganger. Gudfaren-filmene, for eksempel. Og flere av Tarantinos filmer. For ikke å snakke om National Lampoon's Christmas Vacation, det er fast julerutine. ;o)

TV-serier også. Har sett Sopranos pinlig mange ganger, og Band of Brothers er ikke så langt bak. Friends kan jeg nok utenat...

Skrevet

Jeg har sett "den grønne mil" to- tre ganger.

Ellers ser jeg ikke en film to ganger...

Da må jeg ha glemt at jeg har sett den ;0)

Gjest signaturina
Skrevet

Jeg har sett 'Da han møtte henne', 'Fire bryllup og en gravferd' og 'Analyzy This' flere ganger. Jeg liker tydeligvis best komedier, og gjerne romantiske sådanne!

Skrevet

Har sett mange filmer 2 ganger, men bare noen få flere ganger.

Bl.a.:

Love Actually

Så som i himmelen

Dirty Dancing

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...