Gå til innhold

Hvilke rettigheter har jeg som pasient


valleri

Anbefalte innlegg

Jeg har fra 1993 til 2000 år brukt bedriftshelsetjenesten som jobben min var tilknyttet.

Begynte der i 1993 (aldri feilt noe tidligere) og fram til 2000,(måtte slutte på grunn av plagene mine) led av pustebesvær og innsovningsproblemer, rykninger i kroppen hver natt.

Så kommer jeg til ny lege som ved første konsultasjon kan konkludere med at jeg lider av for lavt blodsukker.

Og, ja har faktisk blitt frisk nå i løpet av noen uker.

Har jeg noen rettigheter i forbindelse at min tidligere lege i løpet av 7 år ikke greide å finne ut hva som feilte meg?

Har vært forsøks kanin, og prøvd diverse medikamenter sovemedisiner, og antidep, og nervetabletter.

Jeg har i løpet av de 7 årene hatt betydelige tap av inntekt og utgifter til diverse behandlinger som fysikalskebehandlinger, psykomotoriske behandlinger, psykolog, kiropraktor og medisiner.

Ved siden av at jeg var nødt til å si fra meg lederjobben jeg hadde.

Står jeg som pasient helt på bar bakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odd Winge, spesialist i allmennmedisin o

I fastlegeordningen (FLO) har du rett til konsultasjon hos annen lege dersom du ikke er fornøyd med din fastlege.

Ellers kan du klage til Fylkeslegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...